MrVilla Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei der. Har søkt i forumet etter info her men det er stort sett kun Audigy og lignende korter som blir sammenlignet. Har ikke funnet den spesifikke infoen jeg er på jakt etter. Det jeg lurer på er om jeg skal fortsette å bruke Live kortet, eller om onboard kortet er bedre? Å kjøpe nytt er ikke noe alternativ. Mener det er disse høyttalerene som jeg har. Brukes mest til musikk og spilling. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Har lest flere steder der soundstorm er på høyde med audigy. Så jeg tror at det er bedre. Det er det iallefall i mine ører. Tidligere eier av Sb-live. Endret 13. mai 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Soundstorm er fullt på høyde med Audigy med tanke på hvor rask chippen er, og den tilbyr også en del av de samme mulighetene, men Audigy 1 & 2 har begge bedre spesifikasjoner dersom man ser på det lydspekteret de kan gjengi. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Soundstorm er veldig bra,men jeg foretrekker Audigy p.g.a "EAX" er bedre på pci-lydkort.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 OK....så med andre ord så er soundstorm bedre en SB-live 5.1 ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 OK....så med andre ord så er soundstorm bedre en SB-live 5.1 ? jeg har hatt SB-live 5.1 å har nå SoundStorm.. må vel si at JEG synes SoundStorm er bedre Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) SoundStorm er klart den beste.... det kan måle seg med Creative Audigy 1 og 2 Endret 14. mai 2004 av MuD Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) veeel? Har både Soundstorm(NF7-S) og Live 5.1 Player 1024(Gullplugs), og syns Soundstormbrikka gir utrolig "flat" lyd uansett hvor mye jeg vrir og vender på soundstorm-EQ'en. Også(Mulig det bare er mitt HK), så støyer Soundstorm en del. MÅ forresten bruke Live! kortet Grunnet midi-keyb. har kun et simpelt 2.1 pc-anlegg til 300 ,- og et mini anlegg(Phillips MC-115) på 5-15W Endret 14. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå