Chosiso Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spiller trommer på PC pulten!! ellers spiller jeg Bass-gitari musikken!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm har spilt gitar i 5-6 måneder nå... går relativt greit heh Kjenner en del som spiller i band, men må nok øve litt mer selv før jeg begir meg ut på noe sånt Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har spilt gitar i 4 år og trommer i snart 1 år... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) har spilt gitar i 2-3 år (el gitar). Har en peavey gitar og en behringer v-amp 2 effekt boks . Noen gitar linker: olga.net Gitar tabs og lessons mxtabs.net Flere gitar tabs enda flere gitar tabs... Endret 19. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Spilt i 6 år. 1 av dem i band. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 spilt gitar i nærmere ni år nå (startet med elektrisk gitar i '00, før spilte jeg bare klassisk) og har nå lært meg å spille piano, bass og kontrabass (wow, what a shock), trommer og noe cello. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Gitar har jeg spilt i noen år (tror jeg begynte da jeg var 13-14). Spilte kornett i skolekorps i åtte år (fikk trompet i 30års-gave og har begynt å spille igjen). Fusker litt på bassgitar innimellom. Munnspill er jeg ikke så ille på. Er en jækel på kam. Også har jeg sunget i kirkekor ... Gubben prøvde å gi meg fiolintimer da jeg var liten. Kanskje det hadde vært noe å starte opp med igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå