Gå til innhold

Noen som spiller et instrument her?

CarinaE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller (el) bass, har vel samme saken som Jonki har/hadde. Så hender det at jeg toucher borti en av pappas mange gitarer av og til, samt at jeg skjelden klarer å dy med hvis det står et trommesett i nærheten.

Samt at jeg har spilt keyboard, og derfor har ett ev den sorten stående.

Lenke til kommentar

1880? Kjenner ikke til stedet. Har spilt tidligere på NHH, Club Fantoft, Stundesløse Teknikerkroa, Cafè Teknokrates etc etc... Blir uansett på bakplassen ved avdeling ingeniør. Ikke at jeg tror du var oppriktig interessert, men mer sannsynligvis bare ute etter å slenge dritt.

Lenke til kommentar
1880? Kjenner ikke til stedet. Har spilt tidligere på NHH, Club Fantoft, Stundesløse Teknikerkroa, Cafè Teknokrates etc etc... Blir uansett på bakplassen ved avdeling ingeniør. Ikke at jeg tror du var oppriktig interessert, men mer sannsynligvis bare ute etter å slenge dritt.

Var ikke ute etter å slenge dritt ;), Jeg bare mener å huske at det skulle være konsert på 1880 den dagen. Hadde jeg vært helt sikker på når det var hadde jeg nok tatt turen (på 1880), kjenner en del folk som har spilt en del der.

1880 er forresten ungdomshuset rett ved politistasjonen (oppe med gamle rådhuset osv.)

Lenke til kommentar

Bare jeg som feiltolket da. Beklager. Konsertene gikk rimelig bra, men dårlig vær gjorde at besøkstallene ble noe dårligere enn forventet. Ting tok av straks bassisten vår begynte med pyroshowet sitt :) Finnes bare en ting som er bedre enn å spille live :thumbs:

Endret av festhk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...