abrj Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Spiller hovedsaklig piano, men ved behov spilles også trommer, keyboard og orgel i forskjellige varianter (fra husorgel til kirke). Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg spiller blokkfløyte Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 spiller bass! elsker spille lave frekvenser! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg spiller blokkfløyte Samme her, skal vi starte band? Eg kan lisa gikk til skolen, og satser på å lære en ny sang over sommeren.. Men mad solo skillz har eg absolutt.. </tull> Har alltid hatt lyst til å lære meg gitar, men er ikke tålmodig nok:( Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg spiller (el) bass, har vel samme saken som Jonki har/hadde. Så hender det at jeg toucher borti en av pappas mange gitarer av og til, samt at jeg skjelden klarer å dy med hvis det står et trommesett i nærheten. Samt at jeg har spilt keyboard, og derfor har ett ev den sorten stående. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Spiller gitar. Snart spilt i 3år nå. Kjører konsert med 2stk band i Bergen imorgen. Det blir digg Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg spiller piano på den lokale kulturskolen. Har spilt i ca. 6 år nå. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg spiller gitar, trombone, blokkfløyte og litt piano.. rene multikunstner jeg Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg spiller gitar, trombone, blokkfløyte og litt piano.. rene multikunstner jeg En veldig fin kombinasjon Endret 15. mai 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Glemte å fortelle at jeg også spiller afrikanske trommer =) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Spiller gitar. Snart spilt i 3år nå. Kjører konsert med 2stk band i Bergen imorgen.Det blir digg La meg tippe: på 1880? Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har spilt gitar i 1,5 år nå. Har en Epiphone G-400 Vintage Har endelig utviklet hard hud på fingertuppene! Nå er det bare øving øving og øving som gjelder! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 1880? Kjenner ikke til stedet. Har spilt tidligere på NHH, Club Fantoft, Stundesløse Teknikerkroa, Cafè Teknokrates etc etc... Blir uansett på bakplassen ved avdeling ingeniør. Ikke at jeg tror du var oppriktig interessert, men mer sannsynligvis bare ute etter å slenge dritt. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen som har noen note linker å komme med? Jeg leter etter JAG theme'n på noter, men finner den ingen steder...? Noen av dere musikk folkene her som vet om noen bra sider å lete på? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spiller keyboard (Key Tronic ) Xbox, og dum For å være litt saklig...Har spillt synth for 10 år siden og tenker på å kjøpe nytt enten keyboard eller synth. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg spiller gitar, trombone, blokkfløyte og litt piano.. I tillegg til det speler eg bass, trommer og munnspel. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 1880? Kjenner ikke til stedet. Har spilt tidligere på NHH, Club Fantoft, Stundesløse Teknikerkroa, Cafè Teknokrates etc etc... Blir uansett på bakplassen ved avdeling ingeniør. Ikke at jeg tror du var oppriktig interessert, men mer sannsynligvis bare ute etter å slenge dritt. Var ikke ute etter å slenge dritt , Jeg bare mener å huske at det skulle være konsert på 1880 den dagen. Hadde jeg vært helt sikker på når det var hadde jeg nok tatt turen (på 1880), kjenner en del folk som har spilt en del der. 1880 er forresten ungdomshuset rett ved politistasjonen (oppe med gamle rådhuset osv.) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gitar i 4 år, www.guitartabs.cc (bass og gitar tabs) Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Bare jeg som feiltolket da. Beklager. Konsertene gikk rimelig bra, men dårlig vær gjorde at besøkstallene ble noe dårligere enn forventet. Ting tok av straks bassisten vår begynte med pyroshowet sitt Finnes bare en ting som er bedre enn å spille live Endret 18. mai 2004 av festhk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå