bj0rnar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg sitter på en "ganske gammel" PC, skal man regne med dagens PC'er til salgs. Uansett, den kjøres på et EPoX 8KHA+ hovedkort. Jeg har problemer med restarting av PC'en (den henger seg ved hver automatiske restart, så jeg må trykke den manuale knappen) Jeg har hørt at å bytte strømforsyning så har mange blitt kvitt dette problemet, derfor tenkte jeg at jeg også skulle gjøre det. Strømforsyneren som fulgte med kabinettet kjører på 230W, og det står "230W ONLY!" klistret bak på den (regner med det er for kabelveiledning). Da lurer jeg på, må jeg kjøpe en strømforsyner med 230W, eller kan jeg kjøpe en hvilken som helst annen en? Jeg kan jo også ramse opp resten av PC'en min hvis det kunne være til hjelp: AMD Athlon XP 1600+ EET DDR RAM 2x 512, 1x 256 200 GB WD 7200RPM 40 GB WD 5400RPM EPoX 8KHA+ GeForce 440 MX 64 MB .... Fint med tilbakemeldinger -Bjørnar Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 du kan fint montere hvilken strømforskyning du vil den leverer samme strøm ,kan bare trekke mere om den har mere watt. Lenke til kommentar
namnam Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Strømforsyneren som fulgte med kabinettet kjører på 230W, og det står "230W ONLY!" klistret bak på den (regner med det er for kabelveiledning). Tipper det står '230v only' - altså volt og ikke watt - kan være at den leveres til USA også edit: mange skip og kanskje noen "østblokk-land" bruker det ( en rød liten bryter for 110 volt ). En ny psu kan nok gjøre susen ja Endret 13. mai 2004 av namnam Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Strømforsyneren som fulgte med kabinettet kjører på 230W, og det står "230W ONLY!" klistret bak på den (regner med det er for kabelveiledning). Tipper det står '230v only' - altså volt og ikke watt - kan være at den leveres til USA også edit: mange skip og kanskje noen "østblokk-land" bruker det ( en rød liten bryter for 110 volt ). En ny psu kan nok gjøre susen ja Korrekt antatt ja Jeg som småloket nå Jeg har forresten nok erfaring med slike røde switcher for å si det sånn (PC'en i klasserommet sa pang) Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det ligger en hjemme video her på forumet om hva som skjer kommer en damp lyd,litt hvit røyk så er den ødelagt Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Jeg synes å huske en lite smell som gjorde ørene mine litt pipete (selv om lyden ikke var høy, jeg satt nærme da), så kom det små mengder hvit røyk, så ødelagt Endret 13. mai 2004 av bj0rnar Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Strømforsyneren som fulgte med kabinettet kjører på 230W, og det står "230W ONLY!" klistret bak på den (regner med det er for kabelveiledning). Tipper det står '230v only' - altså volt og ikke watt - kan være at den leveres til USA også edit: mange skip og kanskje noen "østblokk-land" bruker det ( en rød liten bryter for 110 volt ). En ny psu kan nok gjøre susen ja Korrekt antatt ja Jeg som småloket nå Jeg har forresten nok erfaring med slike røde switcher for å si det sånn (PC'en i klasserommet sa pang) Jeg også, men det var familiens gamle P2, så det gjør ikke så mye Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som veit vor denna filmen ligger henn?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå