Ivan Drago Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Vet dere om noen nye FETE spill som ikke krever at jeg har gyldig cd-key i multiplayer ? Må være fps, gjerne deathmatch eller lagspill. Bør være sånn passe realistisk (tenker da på våpen og menneskelige motstandere, ikke aliens) Begynner å bli litt lei av cs, kunne tenkt meg å prøve noe nytt. Jeg har UT (som ikke krever gyldig key), finnes det noen fete mods til dette spillet ? Noen bedre enn CS ? Dersom det ikke er til å komme utenom at jeg må kjøpe spillet, kan jeg godt ta i mot anbefalinger ! (hadde ikke tenkt å laste ned noe pirat....bare låne av noen som eventuelt har det :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 MOH-AA Ghost Recon Eneste av de nyere spillene jeg har prøvd på kommersielle servere. Funker hos meg. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Lei av CS - prøv StrikeForce!!! Mod til Unreal Tournament - les mer her: http://www.strikeforcecenter.com Dødsfet mod - har spilt nesten daglig i over et år nå - CS ble jeg lei etter et par måneder men StrikeForce holder koken! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 MOHAA uten tvil. kjenner mange som har gått fra cs til det. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jau, men det er helt annerledes egentlig. Synes MOH:AA måten personen beveger seg i spillet er nydelig..man har ikke den rambo-fly-effekten som man har i Quake og CS. Der flyr man over bakken. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 15:42, Ivan Drago skrev:Jeg har UT (som ikke krever gyldig key), finnes det noen fete mods til dette spillet ? Noen bedre enn CS ? 1. Strike Force 2. Tactical Ops 3. Infiltration Alle disse er realistiske mods til UT. For å sjekke ut litt mer om mods til UT, ta turen til Planet Unreal Ellers er det jo Day Of Defeat til HL da, meget bra mod! Den kan du lese mer om her Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Joda.... Skal vi se... QuakeWorld (Gode gamle quake modifisert i multiplayer versjon). Gjerne med Team Fortress da =) Unreal Tournament Det er to jeg kommer på sånn i farta... SvP Lenke til kommentar
trøls Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Half-Life blir man aldri lei! Last ned Scientist Hunt, Sven Co-op, RocketCrowbar og Snow-war! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå