jocke Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei. Etter jeg installerte MSN Plus!, fikk jeg denne "søkebaren"; MySearchNow Jeg har prøvd Spybot S&D, samt SpywareBlaster (men denne "finner" ingenting - bare blokker..tror eg). Jeg klarer å fjerne den ved å fjerne "baren" i IE, men kommer neste gang eg slår på maskinen. Så - noen som veit hvordan eg fjerner den? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kanskje dette hjelper ? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ite=mysearchnow http://www.google.com/search?sourceid=navc...ove+mysearchnow Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Argh.... SKAL, SKAL bruke søkefunksjonen neste gang. Blir bare litt frustrert noen ganger Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Lett å forstå, så vidt jeg husker klarer Adaware å ta mysearchnow greiene Lenke til kommentar
ErikEruk Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Heisann. Ad-aware fjerner normalt sett ikke mysearchnow.Ad-aware finner spywaret,men fjerner det dessverre ikke.Men SPYBOT fjerner det med engang. Adressen er følgende: http://download.com.com/3000-8022-10122137.html Men skaff deg spywareblaster så slipper du problemet i første omgang da den hindrer deg å få slikt plagsomt drit på din pc.Adressen er som følger: http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html Begge disse er gratis.Men husk å få de rette innstillingene på spywareblaster,noe som er ganske enkelt å finne frem til. Lenke til kommentar
strajk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ja jeg hadde fått det samme problemet jeg også! jeg gikk opp mysearchnow bar og sånn... det som er pussig er at jeg også instalerte msn pluss nettopp! ... så jeg tok spysearch og sletter msn pluss! nå er det fikset Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Den skal ligge i legg til og fjern programmer. Sånn jeg fjernet den. Men heter noe annet. Så er det en mistenkelig liten fil du ikke har sett der før. Bort med den Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er ingen spy program so kan klare å fjerne det. Eg har laga ei fil som fjerner det. Er det noken som vil ha fila so er eg tilgjengeleg på mail. [email protected] Ole-Johan Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ad-aware 6 klarer det bare du oppdaterer den, den fjerner den.. har hatt det samme før.. kjørte bare ad-aware jeg og den fjerna den uten problemer.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Installerte du "sponsor-pakken" ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I have one word for you, the most holy of them all in the great world wide web: OPERA Lenke til kommentar
Vial Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vial's geniale *searchbar removal procedure: #1 - Ad-aware scan #2 - start->kjør->msconfig->startup #3 - fjern haken ved "skumle" / "rare" programmer #4 - restart #5 - kjør Ad-aware på nytt og fjern alt. Hvis dette ikke funker så; #6 - start->kjør->regedit->søk->navnet_på_programmet #7 - nullstill alle registernøkler som har noe med searchbaren å gjøre. Dette funker på 100% av alle maskinene jeg har fixet for liknende. Lenke til kommentar
Large Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 skal d ikke gå an å trykke på avinstaller knappen (enten på kontrollpanel eller den samme knappen som installerer) også velge avinstaller på den toolbaren... eller hvis d ikke funker kan du avinstallere hele shiten og installere på nytt uten den toolbaren Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Opera er diggest ja.. men det er visse ting som den ikke klarer. f.eks hvis du skal ta noe på www.packetnews.com den får bare ukjent adresse type! noen ideer forresten? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ja, vi har både fordeler og ulemper (sistnevnte er det IKKE mange av) ved bruk av Opera. Fordeler: 1: Opera har og kan ALT (Alle funksjoner du måtte ønske, it's in) 2: Med Opera slipper du stort sett all spyware, searchbars og all drit 3: Popups finnes ikke lenger (Bare requested, som jeg har det på) 4: Du har et sinnsykt fett bookmarks og inpage og google search system 5: Oversiktligere Ulemper: 1: Noen sider funker ikke helt (~1 av 50), dette er stort sett sider med pulldown menyer. Dette skyldes vel mest dårlig kvalitet på siden, ikke opera. www.opera.no Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 La oss ikke dra dette til en "IE vs Opera"-diskusjon. Har nå klart å fjerne den med ToolbarCop. Har siden dette ikke hatt problemer. Og til dere som foreslår å fjerne MSN Plus; hva er da vitsen? Poenget er jo at jeg vil ha MSN Plus, men ikke alle ads som følger med - verken frivillig eller ufrivillig. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Går ann å uninstallere hvis du går på legg til/fjern programmer... Ihvertfall hvis d er d samme som jeg hadde Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 du kan jo velge om du vil installere reklametulllet. og hvis du har installert reklametullet kan du (iallefall jeg) fjerne det fra legg til fjern programmer Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Prøvde mange add-aware programmer men måtte til slutt ta registeret fatt, da var det vekke på 2 sec. Og jeg som trodde det var fattern som hadde fått inn det drittet Får åpne kontoen igjen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg