Nedward Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg kan si deg hva du burde holde deg _LANGT_ unna... 5 år gammelt Aashima Big tower. Det er ca. like stort som chiftech. Det er nesten ikke plass til HK, og når du har HK inni, så er det er det en kamp om liv og død før å få inn ram'en. (kan faktisk ikke bruke Dual Channel DDR). Men det er ganske god plass til å sette inn ekstra PSU, og et dryss av tilbehør som du trenger 5,25" brønner til. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 P.S Ikkje mist nøkkelen vist du kjøper deg chiftech, selv om det er mange som har det samme er det ikkje altid like lett å få tak i en når du sitter heime kl.4 om natta! Hehe... litt moro å låse andres kabinetter på lan. Det er jo ikke alle som har med seg nøkkel da. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Han ville jo ikke ha et dyrt kabinett, dessuten er det jo litt risikabelt å begynne å modde på et kabinett til 2000.- Men for all del Lian Li er veldig bra kabinetter. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tja,det optimale bygger du selv Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 gå for chieftec hvis du skal bruke dremlen... skal du bare ha et fint et gå for lian li Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 gå for chieftec hvis du skal bruke dremlen... skal du bare ha et fint et gå for lian li Hvorfor ikke gå for et Lian-Li, og så gå på det med Dremelen? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Det er jo lurt viss det er første gangen du modder Endret 16. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er jo lurt viss det er første gangen du modder Joa, er enig med deg. Det er best å øve seg på et billig kabinett. Da bille det være greit å begynne med et AOpen-kabinett. Kanskje få tak i et HX08 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det med at det er dårlig plass inni aopen hx08, gjelder det også for hq08? Jeg har akkurat bestilt meg det og waterchill Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er ikke HQ08 bare forskjellig utvendig a? Ja, jeg er enig det er trangt, men til å øve på er det greit. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er ikke HQ08 bare forskjellig utvendig a? Ja, jeg er enig det er trangt, men til å øve på er det greit. men tror du det er mulig å plassere radiatoren til vannkjølinga der? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja det er plass i front under HD. Se på bilde av mitt gamle HX08. Merk HD-brønner er skjøtet på. Bilde Videre kan du ta ut den originale HD-holderen og sette HD's i ramma som egentlig sitter over PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå