Xjes Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg tenkte å style et kabinett selv.. Men jeg finner ikke ut hvilket kabinett jeg skal kjøpe Kabinettet bør helst være hvit og ikke knøtt lite, heller ikke for dyrt! Hva skal jeg velge ????????? ____________________________________________________________________ svar !! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) "slettet" Endret 13. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 om du har penger, velg Lian Li, kjempe kabinett Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Om du ikke har penger, så spar til du får råd til et Lian-Li. I mellomtiden kan du jo bygge et eget kabinett, kanskje det blir så bra at du ikke vil kjøpe et som er ferdig Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 KJøp det billigste du finner.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vill si egentlig at chiftech kabinettene er et fint grunnlag til å mekke på. Jeg hadde ikke turt å skjære i et splitter nytt lian li kabinett.. synes det også er finest helt orginalt. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ikke skyhawk og de andre som er nesten helt like i hvertfall. De er skikkelig "gele" i konsistensen, borer du ett hull faller dem sammen Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 kjøp et chieftech.... er solide kabinett Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 chiftech er grise tunge(har selv) men det er veldig bra kabinett med mange fine løsninger P.S Ikkje mist nøkkelen vist du kjøper deg chiftech, selv om det er mange som har det samme er det ikkje altid like lett å få tak i en når du sitter heime kl.4 om natta! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Få tak i et AOpen HX08 Det er litt trangt og J***** tungt, men supert til modding spes om du vil prøve litt uten å være redd for å ødlegge det. Hadde et slikt før. Som du kan se av bildet er det litt trangt, men det er ikke sikkert du skal ha så mye inni det. PS! Jeg hadde ikke vindu i det, nei Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 P.S Ikkje mist nøkkelen vist du kjøper deg chiftech, selv om det er mange som har det samme er det ikkje altid like lett å få tak i en når du sitter heime kl.4 om natta! kontratips: Bruker du Chieftec, så kast nøkkelen før du er dum nok til å bruke den Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hvis du klarer å bruke den, men så mister den... finnnes det tusenvis av nerder i ditt "nabolag" som har lik... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 chiftech er grise tunge(har selv) men det er veldig bra kabinett med mange fine løsninger P.S Ikkje mist nøkkelen vist du kjøper deg chiftech, selv om det er mange som har det samme er det ikkje altid like lett å få tak i en når du sitter heime kl.4 om natta! hihi, og er solide som en tanks :x Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vil også anbefale Chieftec (Dragon) hvis du skal modde litt og kose dag Stort og oversiktelig kabinett med masse muligheter - bare at det er svintungt da, men så får man litt trening på vei til lan-parties også da =) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hvis du klarer å bruke den, men så mister den... finnnes det tusenvis av nerder i ditt "nabolag" som har lik... Og hammer i kjelleren/skuret. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøp det billigeste Q-Tec kabinettet og gjør en total makeover på det sånn at det ikke ser ut som Q-Tec lenger Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 om du har penger, velg Lian Li, kjempe kabinett Her er jeg helt enig! Masse gode rom til å gjemme kabler ( hvis du leter litt før og etter du har satt inn deler ) og det følger med vifter. Med noen lys som du enkelt kan gjemme, vindu fra før av trenger du ikke mye får å gjøre dette til et sinnsykt phet kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå