t0mse Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ATI's Driver Download Der var iallfall Cat 4.5 ute, fra ATI sin egen side Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Gode nyheter det *laste ned og sjekke hva som er fikset med denne driveren* Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det funker iallefall men hvor er det nye designet som liksom skulle komme? jeg ser det ikke jeg... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Installerte nettopp Counter-Strike virker ikke lenger. Kommer ikke inn på noen servere fordi cs låser seg med en gang.... Bad... Lenke til kommentar
douwd Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ikke noe problemer med cs her. Men lite nytt i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Det er kommet et nytt alternativ til de vanlige catalystdriverene (nei ikke Omega eller DNA) NGO group har tatt på alvor at ATI ligger bak nvidia når det kommer til opengl, så de har laget en ny opengl driver til catalyst driverene og du kan laste den ned Her detaljer finner du på NGO Endret 14. mai 2004 av zandro Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Funker denne patchen på omega 4.5 ? ( når den kommer ut ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 bare windows??? ikke linux? Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det er kommet et nytt alternativ til de vanlige catalystdriverene (nei ikke Omega eller DNA) NGO group har tatt på alvor at ATI ligger bak nvidia når det kommer til opengl, så de har laget en ny opengl driver til catalyst driverene og du kan laste den ned Her detaljer finner du på NGO tester den driveren der jeg.. se hvordan den funker! håper uansett Omega kommer med sin 4.5 update! Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er kommet et nytt alternativ til de vanlige catalystdriverene (nei ikke Omega eller DNA) NGO group har tatt på alvor at ATI ligger bak nvidia når det kommer til opengl, så de har laget en ny opengl driver til catalyst driverene og du kan laste den ned Her detaljer finner du på NGO Har lagt inn de såkalte "opengl driverne" jeg fra NGO, de skulle liksom gjøre counterstriken "bedre" slik jeg forstod det. MEN jeg så ikke en noen forskjell jeg nei.... hadde like mye fpsdrop..... Så det var noe jalladritt fra NGO!!!!! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har et lite spm. Funker Rage3D med de nye 4.5 driverne? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har et lite spm.Funker Rage3D med de nye 4.5 driverne? Ja, bruker det selv.... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har et lite spm.Funker Rage3D med de nye 4.5 driverne? Ja, bruker det selv.... Takker Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har lagt inn de såkalte "opengl driverne" jeg fra NGO, de skulle liksom gjøre counterstriken "bedre" slik jeg forstod det. MEN jeg så ikke en noen forskjell jeg nei.... hadde like mye fpsdrop..... Så det var noe jalladritt fra NGO!!!!! driter i og teste den da.. antar du har rett, så jeg chiller til Omega kommer.. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 blaster, har du brukt kommandoen for ati kort slik at du skal slippe fps drop? Jeg har ikke brukt noe kommando, men ligger på 150 fps stabilt om jeg vil, med 9600 pro.. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hvilken fps kommando for fps drop ? ATi_npatch 0 eller noe sånt? den kommanden funker ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå