Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen kompiser og jeg har tenkt å lage litt film, og har filmet en del snowboad, ski, wakeboard og andre småting. Vi kaller oss "Crazy Days" og tenkte vi skulle lage en logo til dette. Først og fremst lurer jeg på hvilket program man bør bruke til å lage noe sånt? Kanskje noen her kunne kommet med et lite utkast i tillegg, hvis det ikker er for mye jobb da. Forestiller meg en kul skrift med litt figurer eller noe. Evnt bare navnet og noen kule effekter..

Takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til logoer (vektorgrafikk) er vel Adobe Illustrator og Macromedia Freehand optimale, men om du bare skal lage denne ene logoen, og ikke har planer om å fordype deg noe mer, ser jeg ikke nødvendigheten for å anskaffe seg disse.

Som Zethyr sier, er vel The Gimp mest aktuelt for deg i dette tilfellet.

EDIT; Ser at du har PhotoShop, og da kan du selvfølgelig bruke dette. Ta en titt under PhotoShop tutorials på denne siden.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Noe alla dette: (whoo min første logo.)

crazy%20days2.jpg:thumbs:

Dette er ivertfall ingen logo.

En logo skal vere relativt simpel oppbygd, den skal kunne skalerast uendelig opp og ned uten å tape kvalitet, den skal kunne ta seg bra ut i svart-kvitt...

En logo er som regel en artig måte å skrive navnet på personen/bedrifta/firmaet på, eller et symbol..

Lenke til kommentar
:D <--klikkbar

Dette er en logo. Noe som representerer selskapet, og er lett gjenkjennelig. Det finnes også med navn, men de beste logoene er kun enkle bilder

Hvem er det sin logo, da?

Ser du ikkje at det er Nike sin logo?

stilig side dei hadde, forresten :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Dette har ingenting med webdesign å gjøre og stenges derreter

Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...