keops_777 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har kjøpt to harddisk-rammer (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108229&cks=PRL) for å kunne switche mellom forskjellige disker. Tar 10sek å bytte HD (men må naturligvis skru av PC'n først). Har nå tenkt å sette opp en annen PC på samme måte. Jeg har jo allerede selve ramma som skrus fast i kabinettet. Så det eneste jeg trenger er 2 stk av selve boksen som inneholder harddisken. Men jeg har jo absolutt ikke behov for 2 rammer til! Vet noen om hvor man får tak i hd-ramme-boks uten å måtte kjøpe selve ramma også? Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har hatt det problemet selv... Du må nok dessverre kjøpe hele greia... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er da vitsen med slike, om du ikke kan kjøpe delene hver for seg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er da vitsen med slike, om du ikke kan kjøpe delene hver for seg? For å ta med seg disken for å lagre den på et sikkert sted f.eks. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Joa, men det begrenser jo mulighetene som å ha flere disker du kan bytte på, eller samme disk i flere maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå