proeSS Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ThriumpH bruk google. Ellers har Gamer.no testet begge om jeg ikke tar feil. Og til du som bruker skates på fUncen!! Det er ikke særlig lurt pga skatsa sliter fUncen myyye fortere.. bare vent å se Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 er det riktig at mx510 er nokså tyngre enn f.eks: Intelli Mouse 4.0 ? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hadde jeg vært deg ville jeg nok satset på en Logitech MX510. Eller kjøpt en god gammeldags IE 3.0 Selv har jeg Logitech Dual Optical, men den selger de desverre ikke lenger Det er det som er musa si Lenke til kommentar
cairn Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du kan lese omtale av MX510 her. Hvis du ikke spiller med lav sensitivitet er Razer Viper 1000 et spennende alternativ. Men sett fra et teknisk standpunkt er det ingenting som kan måle seg med MX510 i dag. Jeg bruker MX510 selv, og dama bruker Viper 1000. Vi har forskjellige spillestiler og hun trives veldig bra med Viper til det hun gjør. Razerzone har et par kort i bakhånda, så vi får vente i spenning og se hva de kommer med senere i år. Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 da går jeg for en mx510 da takker for svar Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 kjøp mx 510 å fUnc funka glimmers til cs Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jar allerede en 4S, ikke toppers siden den bråker så mye, men funker HELT glimrende når det gjelder friksjon, presisjon o.s.v Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg vil annbefale intelli 3.0 eller mx510, intelli 4.0 er for dårlig balansert og sensoren reagerte mye treigere enn 3.0en min - var som en stooooor forsinkelse Klarte den bare ikke... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Alle Logitech musene i MX serien anbefales.. Word Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *sukk* Ingen som nevner den beste musen mx700!§ hehe sry meg men jeg må si det : Muttern har den musa, den er trådløs og trådløs : MOUSeLAGG DX FFS skaff deg ny mus hvis du spille cs mye du blir aldri ny Heaton med den! omg hehe Selv har jeg bestilt ny PC med MS Inteli mouse 4 (faen så vanskelig det var å trykke inn mouse) Edit: Trådstarter la egentlig inn posten for meg Endret 2. juni 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt Logitech MX510 på nett? Jeg har sett på komplett.no, men der kommer de en gang til neste måned. Jeg hadde tenkt meg en før det. Hvor kan jeg finne et sted på nett som har den på lager? Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Killerzevs, du må jo prøve å søke selv før du bruker tiden din på å skrive en post. Prøv f.eks www.shopping.no -> her kan du både sammenligne priser o.s.v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå