Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har "the aimbot" bruker skatez.. dette er ikke til å anbefale. Dårlig kjøp fra min side. MIE 4.0 liker jeg ekstremt godt da, men steelpad 4S ødelegger alt. Bråker fælt og glir ikke optimalt med skatez heller. Derfor skal jeg kjøpe func 1030 idag:D

Lenke til kommentar

jeg klarer ikke å bruke 4.0 formen er så merkelig.. fikk det ikke til å funke i det heletatt så gav den bort til en kamerat som ville ha den isteden :p . Nei fysj etter min erfaring med den merkelige scrollen og måten den er forma på så advarer jeg alle fra å kjøpe noe som har 4.0 i seg :p

Lenke til kommentar
jeg klarer ikke å bruke 4.0 formen er så merkelig.. fikk det ikke til å funke i det heletatt så gav den bort til en kamerat som ville ha den isteden  . Nei fysj etter min erfaring med den merkelige scrollen og måten den er forma på så advarer jeg alle fra å kjøpe noe som har 4.0 i seg

Ja formen er jo smak og behag, men kvaliteten er vel like god som Logitech musene. Da snakker jeg om laser, o.s.v.

Lenke til kommentar

[QOUTE] -TriumpH- Post:#35 Skrevet: 27/05/2004 : 15:06

jeg klarer ikke å bruke 4.0 formen er så merkelig.. fikk det ikke til å funke i det heletatt så gav den bort til en kamerat som ville ha den isteden . Nei fysj etter min erfaring med den merkelige scrollen og måten den er forma på så advarer jeg alle fra å kjøpe noe som har 4.0 i seg

Ja formen er jo smak og behag, men kvaliteten er vel like god som Logitech musene. Da snakker jeg om laser, o.s.v.

Noen som kan svare meg eller ;)

Hvis folk har linker til tester av både musen mx510 og I.E 4.0 så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...