apple Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har problemer med å overføre filer som er større en 5.5 mb. Det er selvfølgelig mulig å komprimere noen av disse filene, men ønsker ikke å gå helt ned til 96 i kvalitet. Har erfart at hvis jeg f.eks bare har 2 mb igjen på telefonminnet og skal overføre en 5 mb fil, så blir det ofte problemer selv om jeg har mer en nok plass på minnekortet. Er det noen som har tilsvarende problem/løsninger på problemet, og vil eventuelt problemet fortsatt være der hvis du får ett større minnekort? Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 bruk Phone Suite til å overføre. Den legger mp3'er rett på minnekortet. Lenke til kommentar
apple Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har mac, og bruker bluetooth, noen tips? Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 vet ikke hvordan det er på din mobil. men pån6600 hvertfall så kan man forandre på hvor meldingene skal lagres, se om det er noe instillinger i meldingsmenyen din, minne i bruk telefon/minnekort Lenke til kommentar
GA Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg bruker bluetooth og Windows utforsker, og har filer på over 20MB... Aldri fått feil eller noe... Lenke til kommentar
apple Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Hvor stort minnekort bruker du. Kan dette ha noe å si så lenge det er plass nok til den filen du overfører? Lenke til kommentar
bjarnex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hei jeg har en 6230 og jeg får fint in minst 6mb mp3 filer på den. jeg bruker usb kabel og pc suite. med apple er jeg ikke helt sikker.. kanskje flytt filer over til minnekortet sånn at det er mer en 5.5 mb på telefonen så kobler du fra og på igjen. sangene laster seg på musikkfiler på telefon minnet... så flytter du det inn på minnekortet og legger de andre ut igjen. Lenke til kommentar
apple Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Har også hatt den erfaringen at hvis det ikke er nok minne på telefonen så får jeg heller ikke lagt filen på minnekortet. Men selv om det er nok minne både på telefon og minnekort så går det ikke med større filer. Klarer det ihvertfall ikke over 6mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå