Gå til innhold

nokia 6230 mp3 filstørrelse

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å overføre filer som er større en 5.5 mb. Det er selvfølgelig mulig å komprimere noen av disse filene, men ønsker ikke å gå helt ned til 96 i kvalitet. Har erfart at hvis jeg f.eks bare har 2 mb igjen på telefonminnet og skal overføre en 5 mb fil, så blir det ofte problemer selv om jeg har mer en nok plass på minnekortet. Er det noen som har tilsvarende problem/løsninger på problemet, og vil eventuelt problemet fortsatt være der hvis du får ett større minnekort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg har en 6230 og jeg får fint in minst 6mb mp3 filer på den. jeg bruker usb kabel og pc suite. med apple er jeg ikke helt sikker.. kanskje flytt filer over til minnekortet sånn at det er mer en 5.5 mb på telefonen så kobler du fra og på igjen. sangene laster seg på musikkfiler på telefon minnet... så flytter du det inn på minnekortet og legger de andre ut igjen.

Lenke til kommentar

Har også hatt den erfaringen at hvis det ikke er nok minne på telefonen så får jeg heller ikke lagt filen på minnekortet. Men selv om det er nok minne både på telefon og minnekort så går det ikke med større filer. Klarer det ihvertfall ikke over 6mb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...