Goebbels Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Heisann. Skal leie meg en bil en drøy ukes tid i sommer. blir litt kjøring i sverige, mellom festivaler Det som da er "problemet" er at jeg må betale pr kjørte km, derfor er jeg på jakt etter en online avstandstabell/reiseplanlegger, bør ikke være mer avansert enn at jeg skriver inn oslo og malmø fex, og jeg får oppgitt antall km, også på strekninger innenfor andre land, i mitt tilfelle sverige! Noen som har bookmarket en slik side, eller vet om en slik? mvh K Lenke til kommentar
pekle Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 www.expedia.com , velg "maps" og "Driving directions". Veit ikkje kor nøyaktig det er, men det funka fint frå Oslo til Gøteborg. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) man tackar.. Endret 13. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Innenfor Norge fungerer www.gulesider.no aldeles glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå