kyrsjo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Forumet blir kjedelig uten spørsmål. Spørsmål er faktisk en svært viktig del av dets funksjon... Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Forumet blir kjedelig uten spørsmål. Spørsmål er faktisk en svært viktig del av dets funksjon... Alt med måte... Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ta det med ro folkens, jeg skal begynne å søke mer selv jeg nå etter svar. er vel noen som bør feie for sin egen dør her også, ikke bare jeg. er ikke like flinke til å søke etter ting alle dere andre heller. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Fint! Men vi (jeg i allefall) har genellt sett ikke noe i mot å svare - om jeg ikke gidder å skrive en lang "oppskrift", skal jeg forsøke å peke deg riktig vei, da det ofte er det som trengs. Hvis et innleggs eksistens irriterer dere så innmari - overse det! Du er ikke _forpliktet_ til å svare! Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg vil anbefale knoppix som en fin start-distro. For det første kjører den fra cd, uten å være bort i harddisken (akkurat som suse), og kan lett installeres på harddisken, der man etter install får et ferdig konfigurert debian system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå