jrppp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har fådd tilbud på jobben om kjøp av pc'er, tenkte jeg skulle kjøpe meg en bærbar, hvilken av disse ville dere ha kjøpt, pc1 Pc 2 Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva har du tenkt å bruke den til? pc1 er best til spill.. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 pc2 til kontor arbeid og trekstbehandling... pc1 til spilling og multimedia... Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Har tenkt å bruke den til multimedia, kanskje litt spilling og surfing på nette. Hvor lang tid tar det å ladde opp batteriet i bærbare, pc1 har jo ca 2 timers brukstid, og det er ikke mye....... Endret 13. mai 2004 av jrppp Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 PC1 er desidert best. Siden du får den (gratis?) hos jobben, så velger du den. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 En kompis av meg som har "pc1", han er veldig fornøyd med den. Jeg må egentlig si meg enig i det fordi den spiller alle de nyeste spillene perfekt. Han var ikke helt fornøyd med grafikk-kortet da men, det fungerer! Han kunne spille et spille mens han kjører en installasjon i litt over en time(kanskje to) uten at batteriet ble flat. Merk også at pc'n har en sparefunksjon, som gjør at noen spill(krevende spill) jobber mer(loader/hakker/lagger) når pc'n ikke har strøm(uten batteri riktignok). Det eneste jeg ikke likte med den var at den bråkte litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå