kns Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Som gammel fan av EA Sports sitt Fifa Worldcup 98, har jeg liggende en haug med gamle replayer som viser spektakulære mål og ville finter utført av meg for mange år siden. Jeg ønsker nå å forevige disse på film, av rent nostalgiske årsaker. Å filme monitoren mens jeg spilte av replayene gikk ikke særlig bra. Ble for flimrete bilde og dårlig kvalitet. Jeg skulle ønske det fantes et program som kan ta opp det som skjer på skjermen, og lagre dette til feks avi. (Jeg fikk ideen da jeg så videowalkthroughs til Hitman Contracts, her må de ha gjort noe slikt: http://www.hitmanforum.com/forum/viewtopic.php?t=11656) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eneste programmet jeg vet om er Fraps. Det var en som brukte det i forbindelse med en NFSU der han laget en video m/musikk. Resultatet ble skikkelig bra! Kan se posten Her Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Et annet alternativ kan være Camtasia fra Techsmith, men det koster en del penger. Last ned og prøv: www.techsmith.com JL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå