Raydemort Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, for snart to år siden kjøpte jeg ny pc og Win XP Home Norwegian Edition. Nå skal pc'n oppgraders med nytt hovedkort, RAM og CPU, og jeg forventer egentlig å få litt problemer da. Må kanskje reinstallere og greier. Problemet er at XP plata er søkk borte! Har ikke lånt den bort eller.no, den er bare borte Siden jeg da har lisens (nr er klistra på kabinettet) så lurer jeg på om det er et sted jeg kan laste ned XP, eller kan man få fra VesleMjuk, eller hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kns Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Spør der du kjøpte pc'en kanskje. Dersom ikke det går, ville jeg kanskje tydd til løsninger som er mer eller mindre unevnelige her.. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjøpte PC'n på komplett. Jeg er vel kanskje ute etter de "unevnelige" metodene, jeg regner med at de ikke er ulovlige siden jeg har lisensen, og det er jo lisensen man betaler for. Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jeg tror det er mulig å kjøpe en slik plate du trenger fra Microsoft til en redusert pris. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Det hadde jo vært det beste alternativet ja Er det noen som har en link til et sted jeg kan forhøre meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gode gamle DC++ finner du sikkert ei WinXP ISO. Bare å registrere den med din lovlige key det, så har ikke du gjort noe galt i å laste den ned. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Gode gamle DC++ finner du sikkert ei WinXP ISO. Bare å registrere den med din lovlige key det, så har ikke du gjort noe galt i å laste den ned. Det ville jeg også gjort... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå