Paulex Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Heisann. Har en intelli 4. Den registrerer ikke alle trykkene alltid. Detter er ganske frustrerende i lengen. Hva kan være feil? Har intstallert intellipoint 0.5. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har spurt mange nå. Ingen vet. Er den rett og slett ødelagt? Nekter å tro det. Den har jo bare ligget der. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Er ikke lang tid du gir folk... Lagger den bare i spill? i så fall prøv å skru av V-sync. Evt. installer drivere som fulgte med musen. ny musmatte? ikke kvin, jeg hater personer uten tålmodighet! ellers: glhf ^^ edit: mente skru på v-sync ^^ sleit med Morrowind, måtte ha på v-sync, -standard er _av_ Endret 13. mai 2004 av felzius Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Vel, pleier ikke ta sinnsykt lang tid Men, det lagger hele tiden. Følgte ikke med så veldig med drivere, men det fulgt med intellipoint 5 som jeg har inne nå. Er det andre drivere til intellimouse 0.4? Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har hørt at folk har en såkalt "lagg" med intelli4.0 i cs Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Har samme problemet, musen registrerte ikke alle museklikk på venstreknappen og den føltes ut som om den var trådløs. Endret 13. mai 2004 av finix Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har du prøvd å avinstallere driveren og kjøre med windows default driveren? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Har samme problemet, musen registrerte ikke alle museklikk på venstreknappen og den føltes ut som om den var trådløs. Der har du det. Helt extremt irriterende. Hva gjorde du da? Den var sånn før jeg installerte driverene i tillegg! Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg sendte min i retur tidligere i uken. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Yeah, må snart lære meg å spare på kvitteringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå