Even. Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har prøvd å modifiset en renault megane cc i ps. det er første gang jeg prøver på dette resultatet ser dere her http://home.no.net/eventob/Ps_renault.jpg Dette er gjort med bilen: +lakkert detaljer røde +Tatt sideskjørt fra en porsche +Hvite lys bak +Fjernet dørhåndtak hva synes dere? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 neh, har sett bedre. Synes ikke det var så pent med det røde. Kanskje du kunne fått med litt mer detaljer, f.eks nye felger, dekaler på siden osv. Men den var absolutt bra til å være første gangen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Til å være første gang var dette definivt ikke dårlig Fiks noen feete felger og/eller nye lavprofils dekk, spoiler bak, skjørt foran og scoop i panseret... klarer du det, vil jeg si du har lykkes Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Helt enig med alle over, men det røde foran burde ikke gå så høyt opp; heller bare til støtfangeren eller noe... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Helt enig med alle over, men det røde foran burde ikke gå så høyt opp; heller bare til støtfangeren eller noe... det var det jeg og tenkte først, men siden frontspoileren begynner der oppe valgte jeg rødt der. btw. er det flere som har prøvd å photoshoppe biler her eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) btw. er det flere som har prøvd å photoshoppe biler her eller? Hm ja. Første jeg drev med når jeg fikk PhotoShop.. Har ikke prøbd på lenge nu, det ble aaldri helt 100% heller.. Bil-mod-side.. Bilforumet.net-PhotoShop Section.. Endret 13. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ...du kunne i det minste ha fargelagt heile bilen likt :\ Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vell, webdesign er det i alle fall ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg