Pfu Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, Trenger litt "smartness" fra dere "guru'er" innen teknologi. Har en HP med P4 3.06 med TV kort og Intervideo HomeTheatre software (fulgte med PC'en), ATI Radeon 9200. Jeg er ikke fornøyd med Intervideo pakken da TV funksjonen har minimalt med innstillingsmuligheter. Bl.a går det ikke an å velge de favorittkanalene du ønsker å se på og slette andre. Båndet blir scannet og alle steder software'n finner signal blir lagret som en kanal, dermed er det ti "skurre" kanaler mellom hver reelle kanal. Jeg ønsker å gjøre noe med TV løsningen men alle de pakker jeg har sett inneholder TV kort + software. 1) Får man kjøpt kun software eller må TV kortet i PC'n skiftes også? 2) Hvilken software er den beste for "normal" bruk/er det noen tester av dette? Vi planlegger å bruke dette som vår TV nummer 2 (det betyr at jeg må se fotball der) PFU Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hei. Her finner du de fleste programmene for TV-kort. Skal du bare se på TV anbefaler jeg Dscaler som gir det beste bilde. Om du forteller hvilket kort du har og hva du ønsker å bruke det til kan jeg sikkert gi et litt mer nøyaktig forslag.. -Kisp Endret 13. mai 2004 av Kisp Lenke til kommentar
Pfu Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Krisp- Sjekker når jeg kommer meg hjem. Så testen på Din Sideakkurat nå også, men der er det også snakk om USB/PCI TV kort. Jeg ønsker også de litt mer "fancy" TV funksjonene. PFU Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 DScaler har mange fancy funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå