nordvest Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, I går fikk jeg plutselig problemer med å sende mail(det går greit å motta). Når jeg trykker på send får jeg denne feilmeldingen: Det har oppstått en ukjent feil. Konto: 'pop3.netcom.no', Server: 'smtp.netcom.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '334 VXNlciBOYW1l', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 334, Feilkode: 0x80004005 Noen som har noen ide om hva problemet kan være, og hvordan jeg skal gå frem for å løse det. Jeg bruker forresten Outlook Express 6 som mailprogram, og det har fungert greit både å sende og motta frem til i går. Jeg er ingen ekspert på dette området selv; når sant skal sies er jeg vel egentlig ganske grønn . Håper noen av dere guruer kan hjelpe en stakkar.... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ta kontakt med ISP. Det ser ut til at feilen ligger hos dem. Har du gjort noen forandringer på maskinen? Firewall, router el? Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Nei, jeg gjorde ingen endringer forut for dette. Kom som lyn fra klar himmel.... Så du mener feilen ligger hos netcom, og at jeg bør ta en prat med dem? Endret 13. mai 2004 av nordvest Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nei, jeg gjorde ingen endringer forut for dette. Kom som lyn fra klar himmel....Så du mener feilen ligger hos netcom, og at jeg bør ta en prat med dem? Jepp, prøv å snakke med dem først. Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Tusen takk for hjelpen!! Da får jeg ta en prat med dem, eller kanskje sende en mail... Nei, forresten det går jo ikke Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 eller har du byttet internett leverandør i det siste? vis du har gjort dette så må du bytte til deres smtp server Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tusen takk for hjelpen!! Da får jeg ta en prat med dem, eller kanskje sende en mail... Nei, forresten det går jo ikke Har vel en webbasert mailtjeneste du kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå