Jon-d Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Lurer bare på om det er noen som vet om det går an å spille sanger uten at den stopper opp i et tidel eller to mellom sanger. Er litt irriterende når sangene går over i hverandre, og burde være unødvendig med litt buffering av låtene! Endret 13. mai 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Bruker siste versjon FW Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 iRiver er håpløse når det gjelder støtte for gapless playback. Jeg har selv en iRiver iMP-400 CD mp3 spiller. Og jeg har ventet i evigheter på en firmware update som skal støtte gapless playback og ogg vorbis (ALLE bitrates). Jeg tror jeg har gitt opp iRiver, det er tydelig at de ikke hører på oss. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere iRiver spillere. Har forresten hørt at en del av Rio spillerne skal ha støtte for ekte gapless playback, stemmer det? ....Høres aktuelt ut for meg. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 På www.iriver.com står det at det er planlagt en firmwareoppdatering for "gapless playback" i juni, sikkert slutten av juni. (Det står også at det kommer en firmware i mai, men den har ennå ikke dukket opp, men det er jo noen dager igjen ennå.) Dette gjelder foreløpig bare for H100-serien. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Funker dette? Hvordan er ellers iriver iHP - 120 etter din erfaring? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Om det funker eller ikke vet jeg ikke. FW oppdateringen har ikke kommet enda. Har heller ikke sett nyheten om kommende FW oppdateringer som Radiated forteller om, men det stemmer sikkert... Tilfelle noen ble forvirra så er H100 serien i USA det som heter iHP100 serien (100, 120, 140) i Europa. Forøvrig veldig fornøyd med spillern. Man må selvsagt få seg noe annet enn de medfølgende ørepluggene å høre med, men ellers gjør den jobben sin på en førsteklasses måte! Har ikke hatt noen slags åroblemer, og jeg synes menyene er veldig greie å manøvrere seg i Lenke til kommentar
radiated Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 H120 fungerer kjempebra til avspilling av musikk, god lydkvalitet og rimelig bra utgangseffekt, og opptil 16 timer (128kbs mp3, aac eller wma) batteritid. Og ikke minst dra-og-slipp- funksjonalitet. (ingen iTunes eller MusicMatch :-) Opptaksfunksjonene derimot kan du ta med en klype salt, de er langt fra gode nok. (vesentlige mangler som opptaksvolumkontroll, samt at den har en lei tendens til å generere "hakk" i opptaket fra tid til annen. (mister noen frames) Radioen fungerer fint, men du kan ikke ta opp fra denne. Firmwareoppdateringen som skull ekomme i løpet av mai er utsatt en uke eller to. iRiver Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Håper de fikser den der, er litt teit hvis man feks har på kjørt over en remix CD hvor låtene henger sammen (feks Pet Shop Boys - Disco 2)... Ellers er jeg strålende fornøyd, men jeg syns faktisk at de i framtida burde lansere en spiller uten display og knapper, koster bare penger, jeg bruker denne til mye sykling og har da spilleren liggende i en sekk med fjernkontrollen på ene reima, kan styre denne uten å måtte se på den. Har ett spørsmål, er det noen som lager egne playlist ? Fant en som har laget program som også støtter wma i tillegg til mp3, men får ikke kalt fram denne med A/B tasten på fjernkontrollen, fungerer dette kun fra selve spilleren ? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Støtter den AAC? trodde dette var "ipod"format. Fungerer spillelister ved å lage winamp playlists som er linket til filene på spillern? Så lagerer man playlisten på spillern? Hvordan funker det å lage playlists for filformater winamp ikke støtter? (eler støtter denne alt? inkl aac) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den bruker playlistene til Winamp (m3u) i en egen mappe, men en luring har laget ett eget program som lager playlister både med mp3, ogg og wma formatet, aner ikke om den støtter acc, uinteressant for min del... Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Støtter den AAC? trodde dette var "ipod"format. Nei, jeg tror ikke det stemmer at den støtter AAC. Men AAC er slettes ikke bare et ipod format. Endret 25. juli 2004 av Garathor Lenke til kommentar
JensL Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Ta en titt hos Misticriver, der finner dere svar på alle Firmware-spørsmål, og stort sett alle andre spørsmål rundt iRiver. Endret 26. juli 2004 av JensL Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 IRiver har tydeligvis hatt lang ferie, men anslår å ha ny firmware i begynnelsen av august. Oppgraderinger av opptaksfunksjoner er ventet i oktober. (det blir vel kanskje før jul da?... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå