CrackaBoi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg ønsker å synke min Sony Ericsson T610 mot outlook for å overføre kontakter og kalender-data. Er dette mulig? Hva er beste metode? takk for svar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Beste metode er å skaffe seg en bluetooth usb-dongle som du kobler til pcen med, så enten bruke telefonen eller programmvaren som følger med til å synce. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har synket T68i og T610 med IR. Hadde IR på bærbare pc'en og det gikk glatt ja. Måtte innstallere et program fra Ericsson, var det eneste. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har USB-dongle. Jeg tenkte mer på hvilken programvare jeg bør bruke. Den som fulgte med telefonen mener jeg å huske ikke fungerte spesielt godt på kontakter. Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Joda Last ned "Sony Ericsson Communication Suite 1.5.9" fra sonyericsson.com, funker utmerket både med blåtann og IR mot Outlook. NB! Med blåtann på PC er det best å søke etter enheter fra telefonen i stedet for motsatt!!! KT Endret 14. mai 2004 av ADSL768/128 Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Takk, jeg lastet ned og installerte XTENDConnect. Men når jeg velger "Synkroniser" finner ikke programmet telefonen. Hva skal jeg gjøre? Programvaren som fulgte med bluetooth-donglen finner den uten problemer... Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hmm Gå inn i kontrollpanelet og se om du har et symbol som heter "Alternativer for Phone Monitor" her må du sjekke at telefonen din er registret! Jeg husker ikke hele prosedyren fra da jeg hadde blåtann, vet at det var litt surr for å få den opp. Men som sakt, det er viktig at du søker etter enheter fra mobilen først og så oppretter forbindelsen mellom Mobil-PC før du prøver å synke. Håper det er noen andre som kan gi deg noen flere tips da jeg kun har IR på min bærbare PC NB! Det tar lang tid første gang du prøver å synke før forbindelsen i det hele tatt blir opprettet (opp mot et minutt). KT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå