Nilsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg sitter her med to western digital caviar 120g s-ata disker.. jumperen sitter på de ytterste pinnene lengst fra s-ata kontaktene.. men på bilde oppå hd er de merka at den skal sitte på de to pinnene som er hakket nermere s-ata kontaktene. disse diskene skal ikke stå i raid.. hbvor skal jumperen sitte.. bak på hd: :::| bilde oppå hd: ::|: litt dårlige tegninger men := tomme pinner |= pinner med jumper på Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) TRenger vel ikke stille jumpere på en SATA-disk? Juperne på en SATA-disk er bare til å forandre på strømstyringa. Endret 13. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 så jeg skal bare la den sitte der hvor den sitter? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 La den stå. http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/ph...wYWdlPTE*&p_li= Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Ehh.....XenZor var først Endret 13. mai 2004 av MrVilla Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hehe.......jepp.....men nå måte jeg bruke en evighet på copy & paste da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) oki.. så når jumperen sitter slik osm den gjør nå skal jeg bruke s-ata strømmkabelen etter som jeg fårstår.. Endret 13. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) oki.. så når jumperen sitter slik osm den gjør nå skal jeg bruke s-ata strømmkabelen etter som jeg fårstår.. Den jumperen er bare til å slå strømstyring av og på. Har ikke noe å si for hvilken strømkontakt du bruker. Edit: leif. Endret 13. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 ok.. nå har jeg et problem.. når jeg starter opp pc'en står det at den finner de to s-ata diskene men de er ikke inne i min datamaskin.. har innstalert sp1(kjører win.xp home).. hva er galt.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 ok.. nå har jeg et problem.. når jeg starter opp pc'en står det at den finner de to s-ata diskene men de er ikke inne i min datamaskin.. har innstalert sp1(kjører win.xp home).. hva er galt.. Du må legge inn SATA driverne i Windows. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 ligger den driver på den cd'en som fulkte med hk? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 ligger den driver på den cd'en som fulkte med hk? Jepp, men jeg vil råde deg til å laste ned de siste driverne fra produsentens side. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 okå da prøver vi det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå