schox Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kort spørsmål. Hvilke formater støtter xbox? (CD-R / CD-RW / DVD-R / DVD-RW / DVD+R / DVD+RW / DVD RAM ???) Søkte her på forumet, men jeg fan ikke noen svar... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det kommer an på hvilken dvd-rom du får. Jeg tror de fleste nye boxer du kjøper på elkjøp er utstyrt med Phillips drive. Thomson som er den eldste og som du sjelden finner i nyere boxer: Leser ikke cd-r Leser noen, generellt dyre cd-rw Leser alle DVD-R/RW Leser alle DVD+R/RW Phillips: Leser som regel CD-R Leser noen CD-RW Leser alle DVD-R/RW Leser som regel DVD+R/RW Samsung: Leser alle CD-R/RW Leser alle DVD-R/RW Leser noen DVD+R/RW Lenke til kommentar
schox Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Takker for meget informativt svar! Lenke til kommentar
Brack Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Spørsmål: Jeg har lest et sted at Xboxen klarer å lese cd-r plater også etter at den er modifisert. Stemmer det ? Svar: Nei og ja. Hvis du er så heldig at du har fått tak i en xbox som inneholder en Samsung DVD spiller. Den klarer å lese CD-R plater. Hvis du derimot har Thomson spiller eller Phillips spiller i xboxen din, så leser ingen av disse CD-R plater. Hentet fra www.modifisering.net Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vel, min xbox med Phillips leser alle (også billigmerker) cd'er perfekt. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Spørsmål: Jeg har lest et sted at Xboxen klarer å lese cd-r plater også etter at den er modifisert. Stemmer det ? Svar: Nei og ja. Hvis du er så heldig at du har fått tak i en xbox som inneholder en Samsung DVD spiller. Den klarer å lese CD-R plater. Hvis du derimot har Thomson spiller eller Phillips spiller i xboxen din, så leser ingen av disse CD-R plater. Hentet fra www.modifisering.net Det står en del på modifisering.net (morsomt navn i grunn, modi fisering) som ikke stemmer. Om dvd-romen leser cd-r eller ikke kommer an på kalibreringen. Både Samsung og Philips kan lese cd-r hvis du er heldig. Thomson derimot gjør det ikke. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Opplever at mine backup-kopier av spill hakker på XBOX'en. Er det noen media (DVD) som XBOX'en foretrekker forran andre? Misstenker at mine Datawrite (minus) ikke er de aller beste? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nei, det altid en fordel å bruke kvalitetsmedia. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Så det er mulig å laste inn brent musikk til xbox'en!? Hvordan finner du ut hvilken man har i maskinen da? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan skru opp å sjekke... eller så kan du se etter i avalunch dersom du har modda den. Eller så er det en guide på http://www.xbox-scene.com/ men fant ikke den eksakte linken i farta. Du finner den nok. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) min thomson xbox (uten modding) leser noen cd-r... husker ikke helt i farten hvilken , men det var de man fikk kjøpt på elkjøp i 50pack, tror kanskje de heter vivastar eller no... Endret 29. mai 2004 av koffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå