??????? Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvordan oppdaterer jeg driveren til det? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Fikk det som standar driver når jeg puttet min SMC9254TX i maskinen uten å installere driver, men du må si hvordan nettverkskort du har før vi kan finne driver til deg Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 "Hva er National Semiconductor? http://www.national.com/about/ "Hvordan oppdaterer jeg driveren til det?" Driveren til hva? Å oppdatere driveren til selskapet National Semiconductor gir ikke meg noen mening! timtowtdi Lenke til kommentar
??????? Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 åjå..jeg har Ett nettverks kort som jeg vill oppdatere Netgear fa 311 Lenke til kommentar
??????? Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 jeg vill oppdatere pågrunn av att pcen restarter når jeg bruke bittorrent..Some network cards and DSL modems have buggy drivers. Common symptoms include a blue screen (with a DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL error) or a spontaneous reboot. Here are some common culprits: Linksys LNE100TX model 5, Linksys NC100, Skymaster SK1207E, Planex FNW-9803-T, or any other network card based on the AN983B chipset by ADMtek, sometimes also sold under the no-name "Asound" or "Fast" brands. Note that this includes some motherboards' built-in Ethernet controllers, such as: MSI (Microstar) MS-6378, DFI NS70-EL & AZ30-EL, USI PM-845, Fujitsu D1451. The solution seems to be to install one of the following drivers from ADMtek: Windows XP, Windows ME/2000, Windows 98. These are drivers from the chipset manufacturer and are Microsoft certified. Use these drivers in place of any other driver for those cards, including the latest version from Linksys. Netgear FA311 - Try this version (1.30) of the drivers from Netgear. Netgear FA312 - Seems to have the same problem as the FA311, but try this version (1.8) of the drivers instead. (Note that this driver should work with both the FA311 and FA312, so also try it if you have the FA311 and the above driver doesn't work.) Alcatel Speed Touch USB DSL modem - Install these drivers. Men jeg får ikke til å instalere for installeringen på alle slags kort eller drivere å alt det der klikker bare!!!.. Hva er feilen.. Jeg bruker winxp pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå