Tiam Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Noen som vet hvordan man kan lage smilies? Jeg ønsker å lage en snus smilies, men vet ikke hvordan jeg skal få det til. Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Adobe Photoshop har jeg lagd mange smylies med.. Du finner den på kazaa søk etter Photoshop 7.0 PS. 8.0 suger.. ---- Du kan kanskje bruke PaintPro også men har ikke noe peiling på det der.. www.good-tutorials.com finner du mange sider du kan lære Photoshop med og lage smylies vis du laster ned PhotoShop Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) For det første: PS. 8.0 suger.. Begrunnelse? Det må være den dummeste påstanden jeg har lest i dag. (og btw heter det PS CS, as in Creative Suite) og lage smylies vis du laster ned PhotoShop Regner med at du mener trial-versjon her. EDIT: Feilpost er det også. *report* Endret 13. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 PS 8 suger fordi: Det er kanskje bare 3 ting som er forandra og at masse møk har skifta "Key" eks Ctrl + i (Husker ikke om det var den men) Regner med at du mener trial-versjon her Hva mener du? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det er ikke lov å nevne slikt her på forumet. Det mente han Denne tråden er heftig feilpostet til de grader! Du skal ikke spørre om å få en guide, du skal lage en guide! Lenke til kommentar
Tiam Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Denne tråden er heftig feilpostet til de grader! Du skal ikke spørre om å få en guide, du skal lage en guide! Sorry! Første gang jeg er inne på dette forumet. Kanskje dere har noe tips om hvor dette burde være postet da? Endret 13. mai 2004 av Tiam Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Riktig kategori: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=66 (stemmer ikke 100%, men bedre en denne ihvertfall). Denne tråden stenges da den ikke inneholder noe konstruktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg