Vesel Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har nettop bestillt meg ett Asus A7N8X-E Deluxe, XP2800+ og 512MB 333mhz Corsair minne, og tenker jeg skal klokke litt, og da er det jo kjekt med overvåkingsprogram. Hvilket er best? AsusProbe ser helt greit ut, men folk klager på at det viser feil temp og greier. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg sysnes også asusprobe er ganske grei, men der er sant at den viser litt feil, den viser ca +-5 grader feil Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Speedfan er og bra til overvåkning av temperaturer, du får og opp temperaturen på harddisker, og kan justere hastigheten på viftene med det : http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hmm...høres bra ut ronnyaa, må nesten prøve det programmet, men kan man justere hastigheten på alle viftene i kabiset? altså kabinet vifter, prossessor vifter,hk vifter og drev vifter? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Du kan ikke justere hastigheten på vifter som IKKE er tilkoplet hovedkortet, men du kan justere f.eks cpu / chipset osv. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Du kan ikke justere hastigheten på vifter som IKKE er tilkoplet hovedkortet, men du kan justere f.eks cpu / chipset osv. Jeg har aldri fått til å justere vifter med dette programmet. Hva skal til for å gjør det? Og hvordan? Endret 13. mai 2004 av Talker Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 1. installer 2. kryss av "automatic fan speed" 3. configure -> temperatures : sett ønsket temperatur på alle som står der. 4. configure -> speeds : sett ønsket hastighet på viftene Merk : Om temperaturen går over "ønsket" vil viftene gå for fullt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå