sjefsvegard Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Har nettopp bestilt internett fra Canal Digital via kabel (altså kabel TV kontakten). Lurer da på om jeg kan bruke denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118982&cks=PRL Eller om jeg må ha noe spesielt som man kan putte coax kabel inn i...? Jeg så nemlig at det kun er innganger til TP kabler på denne routeren. Eller får man montert/levert en overgang fra coax til TP når man får abbonementet? Noen som kan hjelpe? Er jeg helt på jordet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 du vil nok få en slags router eller noe fra canal digital vil jeg tro, men du kan nok bruke de trådløse egenskapene til den der. du kan jo evt vurdere å kjøpe et aksesspunkt uten router hvis du finner det til å være billigere.... men nå vet jeg ikke hvordan canal digital gjør det da, selv om jeg tror Lenke til kommentar
sjefsvegard Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Takk for det! Burde jo tenkt på at det kobles på et modem der ja :-). Ringte for sikkerhets skyld og hørte med canal digital, og dette skulle ikke være noe problem. Karen jeg snakket med sa bare at jeg skulle holde meg langt unna merket "Jensen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå