Jarleo Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Nyhetsbrevene jeg mottar fra hw.no ser rart ut i epostleseren min (Eudora 5.1), der ser slik ut: Co<x-html> <p align="left"><b>Nyhetsbrev Hardware.no</b></p> <div align="left"> <p align="left"><b><a href="http://www.hardware.no/nyheter/april02/mp_teknologi.html">Økt støtte for ny Media Player teknologi</a></b> 07/04-2002 <br> osv.. Er det eudora som har problemer med å vise html, eller er det formatetet på nyhetsbrevet? (Eller er det jeg som gjør noe vedlig galt:) Eudora greier ihvertfall å vise andre html-mailer jeg mottar. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jarleo på 2002-04-08 15:02 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Jarleo på 2002-04-08 15:03 ] Lenke til kommentar
int20h Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Nyhetsbrevet sendes ut i standard HTML. Er nok problemer i Eudora som gjør dette. Har fått tilbakemelding fra et par andre som også har samme problem med samme e-post klient. Det som kanskje kan gjøres er å legge på <html> </html> i nyhetsbrevet og se om Eudora tar det da... mvh. Jan Aril Sigvartsen Hardware.no [ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-04-08 20:35 ] Lenke til kommentar
Jarleo Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Det virker i Eudora nå, antar at dere har satt på <html> .. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
int20h Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Ingen årsak! <html> . . . </html> er nå satt på :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå