sjanten Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 En film jeg har sett mange ganger tidligere [rett vei] blir idag spilt av på hodet. Testet i zoom player og WMP. Filmen blir rapportert med codec: DivXMPG4 V3. Hvordan kan jeg rette den opp igjen? Ekstremt irriterende å måtte stå på hodet i et kvarter! Har ikke på noe tidspunkt bevist endret instillinger ang rotasjon eller lignende [visste jeg hvor de var hadde jeg ikke behøvd å poste] mvh Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvordan kan jeg rette den opp igjen? Ekstremt irriterende å måtte stå på hodet i et kvarter! Det er jo mye letter å snu skjermen opp ned! Sorry har dessverre ikke noe konstruktivt å bidra med her! Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg hadde det samme problemet for et par år siden, filmene ble spillt på hodet i Media Player, men riktig vei i RealPlayer. Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men det har noe med codek'er å gjøre. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Prøvd med andre avspillere? Bsplayer f.eks? Er nok kanskje noe med en codec som er feil, eller utdatert. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det er jo mye letter å snu skjermen opp ned! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Du kan visstnok snu dette i VirualDUB. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 -det gjelder kun den ene filmen [som jeg har sett så langt] -det gjelder både i zoom player og i windows media player jeg tror jeg har kjørt en automatisk codec-install siden sist jeg spilte av den filmen, men husker ikke hvilken det skulle være. filmen spiltes av rett vei før! [mao filmen er enkoda rett vei, men blir dekoda feil] mer info om virtualDUB? // Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå