Moony Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dette må da være en spøk eller får man virkelig så mye for sånne ting på QXL? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12...um=1&Catg=11742 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er jo ikke ulovelig å prøve seg. Det er jo ingen som har gitt inn bud. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hehe... Det finnes mange slike tilfeller på QXL Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dessuten er det faktisk et marked for eldre bærbare PCer for folk som bare skal ha seg en skrivemaskin. (I motsatt fall har jeg driti meg ut siden jeg kjøpte en lignende sak for et par år siden for kr. 1500.) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvorfor skulle det der være en spøk? Slike "Hva?! Dette kan da ikke stemme!"-threads med en link til noe man synes er en anelse dyrt på QXL eller lignende har forresten null verdi - slutt å poste dem. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvorfor skulle det der være en spøk? Slike "Hva?! Dette kan da ikke stemme!"-threads med en link til noe man synes er en anelse dyrt på QXL eller lignende har forresten null verdi - slutt å poste dem. Det var din mening Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvorfor skulle det der være en spøk? Slike "Hva?! Dette kan da ikke stemme!"-threads med en link til noe man synes er en anelse dyrt på QXL eller lignende har forresten null verdi - slutt å poste dem. enig Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det viser seg nok at prisnivået på bærbare PC'er er generelt høyt . Spesielt eldre bærbare som faller mellom grensen til det billigste du får på Elkjøp/Expert, men som fortsatt er brukbart til et eller annet smått. Jeg har fått et tips om at mange båteiere vil ha en eldre bærbar som de kan kjøre sjøkart opp mot GPS på. Og da holder det faktisk greit med en eldre maskin... Prisen på 1000,- i denne tråden er nok helt reell for QXL, det bare det at vi som ferdes på forum som hardware.no har tilgang til slike maskiner gratis via jobb eller andre kjente i databransjen, og da blir fort en pris på 1000-2000 helt kunstig høy. Men det er jo en fordel den dagen du skal selge en slik maskin da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dessuten er det faktisk et marked for eldre bærbare PCer for folk som bare skal ha seg en skrivemaskin. (I motsatt fall har jeg driti meg ut siden jeg kjøpte en lignende sak for et par år siden for kr. 1500.) Nemlig. Ikke alle trenger en übermaskin, og da er en slik laptop som dette helt kurant. Prisen er heller ikke helt på trynet. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Spørsmålet er ikke hva den er verdt men hva kan han få for den? Etterspørselen bestemer prisen. Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Spørsmålet er ikke hva den er verdt men hva kan han få for den? Etterspørselen bestemer prisen. Det er "alltid" hva folk er villig til å betale som avgjør prisen, ikke hva det er verdt. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dette må da være en spøk eller får man virkelig så mye for sånne ting på QXL?http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12...um=1&Catg=11742 Hvorfor skal dette være en spøk? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Minner om att bruksverdi er relativt og varierer ut i fra behov og økonomi. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvorfor skulle det der være en spøk? Slike "Hva?! Dette kan da ikke stemme!"-threads med en link til noe man synes er en anelse dyrt på QXL eller lignende har forresten null verdi - slutt å poste dem. enig Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå