Gå til innhold

QXL. En spøk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten er det faktisk et marked for eldre bærbare PCer for folk som bare skal ha seg en skrivemaskin. (I motsatt fall har jeg driti meg ut siden jeg kjøpte en lignende sak for et par år siden for kr. 1500.)

Lenke til kommentar

Det viser seg nok at prisnivået på bærbare PC'er er generelt høyt :dontgetit: . Spesielt eldre bærbare som faller mellom grensen til det billigste du får på Elkjøp/Expert, men som fortsatt er brukbart til et eller annet smått.

Jeg har fått et tips om at mange båteiere vil ha en eldre bærbar som de kan kjøre sjøkart opp mot GPS på. Og da holder det faktisk greit med en eldre maskin...

Prisen på 1000,- i denne tråden er nok helt reell for QXL, det bare det at vi som ferdes på forum som hardware.no har tilgang til slike maskiner gratis via jobb eller andre kjente i databransjen, og da blir fort en pris på 1000-2000 helt kunstig høy.

Men det er jo en fordel den dagen du skal selge en slik maskin da... :yes:

Lenke til kommentar
Dessuten er det faktisk et marked for eldre bærbare PCer for folk som bare skal ha seg en skrivemaskin. (I motsatt fall har jeg driti meg ut siden jeg kjøpte en lignende sak for et par år siden for kr. 1500.)

Nemlig. Ikke alle trenger en übermaskin, og da er en slik laptop som dette helt kurant. Prisen er heller ikke helt på trynet.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det der være en spøk?

Slike "Hva?! Dette kan da ikke stemme!"-threads med en link til noe man synes er en anelse dyrt på QXL eller lignende har forresten null verdi - slutt å  poste dem.

enig

Enig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...