jorjov Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Håper noen med erfaring med denne kan hjelpe meg. Jeg hjalp en kompis med installasjon av Nero 6 Ultra Edition. Han vil bruke programmet først og fremst til DVD brenning, og da særlig å sette sammen filmer selv av MPG og AVI filer. Slik at man kan spille den av på en vanlig DVD spiller med menyer og hele pakka. Jeg har selv installert samme program på min egne bærbare PC, og det funker som bare det. Men ikke på hans Dell Dimension. Hvis han vil lage en DVD video (gjennom Nerovision Express 2) får han beskjed om at han trenger en DVD Video Plug-In. Dette funker som sagt på min PC, og i følge Nero er denne Plug-in innebakt i Ultra Edition. Noen som har en idé hva dette skyldes, og eventuell en forklaring på hvordan det kan fikses? For ordens skyld kan jeg nevne at alt er oppdatert til seneste versjon. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Kanskje en ekstra funksjon du må installere!!! Endret 13. mai 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
Psh Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det skyldes serial koden hans Et lite tips, kjøp en. Koster ikke all verden det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå