Bose Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en? vil ha en enkel en. gjør ikke noe om den er batteridrevet. Trenger litt mer guffe når jeg skal bruke hodetelefoner Takk for alle svar Endret 13. mai 2004 av Bose Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjøpte nylig en B-Tech BT928 på HiFi Centeret til 598,- Fungerer fint til mitt bruk (M-Audio Revo 7.1 -> BT928 -> AKG 401), men jeg har ingenting å sammenligne med. Den er ikke batteridrevet... Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 598 er litt for stiv pris Lenke til kommentar
Joi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvis 598,- er stiv pris, er jeg redd du ikke kommer til å finne noe som passer for deg. Det meste av hodetelefonforsterkere ligger langt over denne prisen. Forresten, hva slags utstyr har du? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hvis 598,- er stiv pris, er jeg redd du ikke kommer til å finne noe som passer for deg. Det meste av hodetelefonforsterkere ligger langt over denne prisen. Forresten, hva slags utstyr har du? herregud. en rackmonterbar med 4 stykk koster jo en tusenlapp Har et SB Live Player 5.1 kort og noen Phillips hodetelefoner. Bruker det på discotek så jeg trenger litt gufe i hodetelefonene Endret 13. mai 2004 av Bose Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 598 er litt for stiv pris Nei, er ikke akkurat billig, men hvis du ser hvor mye det faktisk er mulig å betale så er den "gratis" Min plan var i utgangspunktet å bygge en PIMETA eller lignende, men jeg kom ikke lenger enn å kjøpe utstyr (loddebolt, multimeter osv). Tar nok litt tid å finne ut hva som er verdt å kjøpe av deler, så frem til jeg får tid og oversikt endte jeg med å kjøpe en i stedet. Godt mulig du finner noen selvbyggersett hos diverse (nett)butikker som selger komponenter o.l., hvis det å bygge selv er et alternativ. Hadde forresten vært fint om du gav tilbakemelding om du finner noe (byggesett eller ferdig). Jeg har ikke akkurat inntrykk av at det er et stort marked for hodetelefonforsterkere i Norge. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Fant fjordårets ljudia katalog. Koss Eq-50 heter den. den er ikke på sida dems nå men det er vel mulig å finne en. Den går på 3xAAA batterier og har en enkel 3 bånds eq. 395,- står det at den kosta/koster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå