mhsalan Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Her for noen dager siden så klikket hardisken min. Det hjalp ingenting ka jeg gjorde me problemet, den låste seg med en gang den ble brukt. Etter en telefon til en datanerd i oslo så fant vi ut at det kanskje hadde noe med varme å gjøre(den sto oppå en annen hd).Nå er hdn flyttet og alt virker som skal igjen. Var på nettsidene til ibm og leste at 60gxp avgir 55`C når den brukes. Er det no rart at den krasjet da? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 60GXP og 75GXP serien er ikke akkurat kjent for å ha nå holdbarhet. Har opplevd krasj på to IBM harddisker selv(10GB, 45GB. Husker ikke modell). Etter å ha mistet 16GB mp3 og 15-20GB filmer stoler man ikke på IBM lenger, kjøp Western Digital istedet. Det skal i alle fall jeg gjøre... Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Har mange IBM disker av både GXP75 og 60. Ingen har feilet, men så får de god kjøling også. WD derimot... Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Har selv hatt to 60GXP...Etter 3 total crash, var d nok! Kjørte dem i raid, så alt av data ble mistet... Har WD i raid nå, og trives bra... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Til meg så hadde det ingenting med varme å gjøre. Jeg er ikke helt sikker på hva som skjedde, men det låter som det er grus mellom platene. Og det ekke særli lurt når de svirrer rundt 7200 ganger per min. Regner med at det har noe med ustabilitet å gjøre...? Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Siden hdn e helt ny, så skal æ vente å se om det skjer noe mer.Men siden garantien gjelds ennå så skal æ no ha ny om d skjer nåkka Lenke til kommentar
xeon Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Mista data 2 ganger med 60gb wd.. Aldri så mye som mistet en fil i søplebøtta engang med ibm 40 gb disk Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Min 60GXP har aldri svikta, men den bråker noe sinnsykt. Høyfrekvent lyd :sad: irriterende Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 17:02, - Blaster - skrev:Min 60GXP har aldri svikta, men den bråker noe sinnsykt. Høyfrekvent lyd :sad: irriterende Jeg kan nesten ikke høre min IBM 40GB 60GXP. Hvis jeg da ikke er musestilleog lytter, men ellers legger jeg ikke merke til den... Det er vel coolmaster vifta mi som bråker mer(36db) Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 nåja, har mistet mangt og meget fra mine nå avdøde, henholdsvis 75- og 60gxp, hd'er. nå får jeg dem byttet i to 120gxp disker. så da skal de stables i raid, oboi-oboi, håper de har litt lengre holdbarhet inn sine forgjengere.. Lenke til kommentar
nyk Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 WESTERN DIGITAL just buy it. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 WD, trodde de var konge intil en kompis kjøpte den på 80gb, den krasja etter få uker. så fikk han en ny, den strøk med, den òg. kanskje det bare er han som har uhellet på sin side, har ikke hørt stort mye andre klager på western. neh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå