Tenshi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, Jeg har ett spill, Far Cry, som er på en DVD-CD, men jeg har ikke DVD rom, og lurte på om det er noen som helst måte og få CDen lest på, noen programmer jeg kan bruke, DAEMON tools, ett eller annet? Tenshi Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nei.du må ha en DvD rom... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Du må nesten få det kopiert over til ett cd-image fra en maskin med dvd rom, for å så bruke daemon tools for å lese fra den.... Evt investere i en dvd rom, det koster ikke mange kronene... Lenke til kommentar
z00l Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ville nok investert i en DVD-ROM. Koster ikke rare saken, og du kommer til å få god bruk for den i tiden fremover, med tanke på at flere og flere spill kommer ut på DVD-ROM. -z00l- Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Kjipt azz, det MÅ da være en mulighet. Jeg har lyst på en DVD-rom, men har ikke penger, jeg lever på stipendet mitt, som går til bredbånds regning, mobil telefon, + at jeg har en bot på 500kr som venter på og bli betalt. Er derfor jeg lurer på om det er en midertidlig løsning jeg kan bruke. Tenshi Lenke til kommentar
JonV Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Brennerprogram regner jeg med at du har. Lag en Iso av Dvd plata og legg inn daemon tools og last iso fil inn i den og du har "dvd Spiller" der. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Brennerprogram regner jeg med at du har. Lag en Iso av Dvd plata og legg inn daemon tools og last iso fil inn i den og du har "dvd Spiller" der. = Du må nesten få det kopiert over til ett cd-image fra en maskin med dvd rom, for å så bruke daemon tools for å lese fra den.... El Spammo Diabolo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Han trenger faktisk en DVD-spiller for å kunne rippe plata over til ISO-format. Og la oss tenke litt videre. Hvis han ber en kompis lage ISO'en for seg (som blir 3,5GB btw), hvordan skal han få den med seg hjem? Brenne tilbake på DVD? Eller kanskje splitte fila opp i 6-7 CD'r og brenne, og joine filene når han kommer hjem. For øvrig tar det over 3 timer å splitte 3,5GB-fil opp i 700MB rar-filer, jeg gjorde nettopp det for en kompis av meg..CPU'n sto i 100%, var ganske kjedelig å sitte og vente. Endret 14. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Handler ikke annet om annet om hardware, og er derfor feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg