PT Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) dan1el: Fikk til det med menyen nå, og den er genial Prøver å mekke litt videre på den nå EDIT: Begynner faktisk å fatte hvordan man skal gjøre det også EDIT2: Min meny (basert på .ini-filen dan1el kom med) Nye funksjoner: Validering: - Linker - Bobby check - Atom Validator - Synthia Says - WDG validator ----- - Kan nå også åpne siden i Mozilla - Speed report (sjekker hastigheten på siden din ++) - Sjekk av server - WhoIs-lookup på domenet - Kompatiblitetsmodus (f.eks. quirks-mode) ----- Har også byttet navn fra 'Yo' til 'Web' Dette er gøy EDIT3: Noen som har forslag til andre ting jeg kan putte inn? Endret 6. juni 2004 av PT Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Min bugfix er ordnet og 7.50 laster raksere en 7.23.Dette er nå verdens beste nettleser. Mozilla kan bare gå og legge seg. Det som overraskete og gledet meg mest med denne versjonen, var den korte tiden mellom beta og final versjon. Utrolig bra jobbet. Vet du hvor jeg får tak i bugfix? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bugfix? Han mente nok at buggen han sendte inn er ordnet i de nyere versjonene. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Åååja.. Daså Jeg er ganske plaget med at når jeg trykker på en link, så driver opera og "later" som om at den prøver å åpne den, men så må jeg trykke en gang til for at den skal bli åpnet. Er ganske ergelig i lengden... Endret 8. juni 2004 av FleshEater Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Åååja.. Daså Jeg er ganske plaget med at når jeg trykker på en link, så driver opera og "later" som om at den prøver å åpne den, men så må jeg trykke en gang til for at den skal bli åpnet. Er ganske ergelig i lengden... Hm... Skjer dette "overalt" ? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Joda, det kan skje uansett hvor på nettet jeg er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Åååja.. Daså Jeg er ganske plaget med at når jeg trykker på en link, så driver opera og "later" som om at den prøver å åpne den, men så må jeg trykke en gang til for at den skal bli åpnet. Er ganske ergelig i lengden... Hm... Skjer dette "overalt" ? Tror akkurat dette er et ganske vanlig problem, skjer på de fleste opera-installasjoner jeg har kommet borti, jeg er så vant til det at jeg ikke merker det noe særlig, men det er kanskje litt irriterende, den står bare på sending request uten å gjøre noe, reloader du, så komemr siden inn med en gang, evt om du venter en liten stund. AtW Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke i opera 7.23, merker det bare i 7.50. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg kan ikke huske å ha opplevd det problemet før.. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 laster ned nå.. 39%, 40%... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 laster ned nå..39%, 40%... 7.51 ? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Noen flere som synes at 7.51 går raskere enn 7.50 ? Eller er det bare meg! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er nok bare deg Du kan dog få ting til å gå raskere. På Prefs -> Network kan du justere antall koblinger til en server. Ikke tro jo høyere jo bedre, men 16/20 passer utmerket for min 720/128-linje. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvordan er det med java på nye opera Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Java er sånn som det alltid har vært. Du får hente ned den mest stabile ver. fra Sun. Mange som lurer seg til å tro at opera er ustabilt når de i virkeligheten bruker en ustabil java ver. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Har nettopp installert Opera 7.52, og fremdeles eksisterer bugen som gjør at nye vinuder åpnes iblandt når man submitter. Har sendt "klage" i bug-skjemaet. Er det flere enn meg som har blitt plaget av dette? Jeg har oppdaget feilen i Opera 7.50, 7.51 og 7.52. Både Linux og Windows. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har nettopp installert Opera 7.52, og fremdeles eksisterer bugen som gjør at nye vinuder åpnes iblandt når man submitter. Har sendt "klage" i bug-skjemaet. Er det flere enn meg som har blitt plaget av dette? Nope, har aldri sett det. Hva slags vinduer åpnes når du submitter hva? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Hva slags vinduer åpnes når du submitter hva? Hvis du kan litt html, så er det action-vinduet som åpnes. Det vil si at når du trykker på en submit-knapp, som når du svarer på en post, åpnes det i et nytt vindu. Det som vanligvis ville kommet i det samme vinduet som du skrev i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå