Gå til innhold

Sony Erichsson problematikk

Anbefalte innlegg

Har hatt en del problemere med at min Erichsson telefon til stadighet slår seg av. Dette er særlig ille dersom det er kaldt eller at man har telefonen i lomma med tastelåsen på. Selv har jeg den billigste T100, men har hørt med andre som f.eks har T68i som har akkurat de samme problemene.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en ny Sony Erichsson(T630) nå, men hvis de samme problemene er her er det egentlig ingen vits. Da får man heller ty til Nokia eller andre merker.

Noen som har noen erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt en del problemere med at min Erichsson telefon til stadighet slår seg av. Dette er særlig ille dersom det er kaldt eller at man har telefonen i lomma med tastelåsen på. Selv har jeg den billigste T100, men har hørt med andre som f.eks har T68i som har akkurat de samme problemene.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en ny Sony Erichsson(T630) nå, men hvis de samme problemene er her er det egentlig ingen vits. Da får man heller ty til Nokia eller andre merker.

det tror jeg skjer på de meste mobilene og du skriver feil når du skriver Erichsson men det skrives Ericsson

Kjøp deg en t630, det er en fin telefon, kjøp den i svart.( den er kulest)

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

For det første Singh tha king: du kan ikke si at "sånn er det med alle telefoner" det er ganske feil...

Tilbake til topic:

Jeg har en T630 og har ikke akkurat så bra erfaringer med denne. Den har skrudd seg av en haug med ganger og mys urr så jeg leverte den inn og fikk en ny en og nå når jeg fikk den tilbake står det bare "sett inn sim" hele tiden. Flotte greier fra SE ja!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

det tror jeg skjer på de meste mobilene og du skriver feil når du skriver Erichsson men det skrives Ericsson

Kjøp deg en t630, det er en fin telefon, kjøp den i svart.( den er kulest)

Å dra alle telefoner over en kam og si "sånn er det" er jo fullstendig bak mål.

Det skal ikke være sånn. Men på en del telefoner er det slik. Da er det jo bra at dette er noe som dekkes av garanti fra produsent, og/eller reklamasjonsretten. Så om du har problemet, ta med mobilen til et verksted, med kvittering, og få en softwareoppgradering, da dette vil som oftest fikse feilen.

Softwarefeil oppstår på så og si alle telefoner etterhvert, og er noe man sjelden kan gardere seg mot som produsent.

Lenke til kommentar
For det første Singh tha king: du kan ikke si at "sånn er det med alle telefoner" det er ganske feil...

Tilbake til topic:

Jeg har en T630 og har ikke akkurat så bra erfaringer med denne. Den har skrudd seg av en haug med ganger og mys urr så jeg leverte den inn og fikk en ny en og nå når jeg fikk den tilbake står det bare "sett inn sim" hele tiden. Flotte greier fra SE ja!! :thumbdown:

hvem har sagt at jeg har sagt "sånn er det med alle telefoner" det har jeg ikke srevet en gang :angry: det jeg skrev var at jeg "TROR at det skjer med de fleste telefonene" Jalleks, du bør lese innleget NØYE før du svarer..... ;)

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
jeg har en t610 og har ingen problemmer med det når det gjelder den, derimot min 6210 som jeg bruker nå siden SE tlf er til software oppgradering skrur seg av i hytt og pine.

Hensikten med det innlegget var?

Til topic.. har du muligheten, så test ett annet batteri..

Ellers så er det vel ingen annen mulighet enn å sende den inn til rep.

Nå vet ikke jeg hvordan batteri løsningen er på de..

Men på min 6310, som forøvrig er 3 år nå.. så begynner kontakene å sige litt i hop, så visst jeg får en knekk på telefonen så slår den seg av..

Sjekk de kontaktene..

Lenke til kommentar

det tror jeg skjer på de meste mobilene.

Her seier du vel det ganske rett ut at dett skjer på dei fleste telefonane.

Og då er det ikkje langt frå fleste til "alle".

Og "tror" er din antagelse av verden slik du ser den.

Så eg vil anbefale deg å sjekke kva du skriv kontra meiner sjølv, får du begynner å gå laus på andres kritikk av generalisering.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Tilbake til topic:

hvem har sagt at jeg har sagt "sånn er det med alle telefoner" det har jeg ikke srevet en gang :angry: det jeg skrev var at jeg "TROR at det skjer med de fleste telefonene" Jalleks, du bør lese innleget NØYE før du svarer..... ;)

Det du gjør er å "tro" veldig mye rart, men vite veldig lite...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...