mirene Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg har et MSI TK6 DELTA hovedkort. Det jeg lurte på er noen ting ved programmet "CoreCenter" som følger med. Med dette programmet kan en jo overklokke hovedkortet. Med menyen på venstre side (ved å klikke på den røde pilen) så har en tilgang til en knapp som heter "Auto". Den øker FSB (front side bus) med 1Mhz,steg for steg. Har fått min opp til 179 Mhz før maskinen restartet seg. Dette er jo positivt. Men en kan jo stille på "Vcore" Den er på 1.650 V som default "Memory Voltage" Den på 2.50 V som default "AGP Voltage" Den på 1.50 V som default Disse har ikke noen "Auto" knapp men kan stilles med + og - Noen som kan hjelpe meg med dette ? Vil jo gjerne få hovedkortet til å yte maks Her er en link til bilde av CoreCenter http://www.digital-daily.com/motherboard/m...lta/index05.htm Om det er noe annet jeg kan stille på,så er leg lutter øre Har følgende oppsett : AMD Athlon XP 2600+ Barton 2 PSU på 340W og 250W 10 Hardisker 1 GB RAM (2700 DDR) Hercules Radeon 9800PRO Har jo hørt at en kan få problemer med hard disken om en klokker uten å vite hva en driver med.Så derfor håper jeg på litt hjelp. Takker på forhånd for alle svar Endret 12. mai 2004 av mirene Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) for alt jeg vet burde du ikke røre agp volten på 1,5, kan sette den til 1,7v en liten stund under tester.3d mark osv hvis kortet er nytt- det lærte jeg for 1 min siden skal ikke si noe sikkert Endret 13. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå