Janmandelid Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har en Samsung 19" 191T LCD skjerm, og jeg reiste vekk i fire dager og lot data'en stå på. Når jeg kom tilbake oppdaget jeg til min store forskrekkelse at det var et merkelig mønster på skjermen. Etter litt prøving så fant jeg ut at mønsteret var av selve bakgrunnsbildet.....går dette an???? Må legge til at jeg har stilt inn skjermen slik at den slår seg av etter en halvtime dersom jeg ikke har vært aktiv... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hørtes ut som en garanti sak! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 LCD skjermer brenner seg vel mye lettere enn CRT skjermer. Men hvis skjermen slo seg av etter 30 min så burde den jo ikke få noen skade av å stå så kort tid. Eller var det det at skjermen ikke slo seg av? Saksøk i så fall MS Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei Har akkuratt samme skjermen som deg å har hatt samme problem, hadde seti "brent" inn på skjermen etter en langhelg borte;-) Trudde jeg hadde driti skikkelig hardt på leggen men til min store forundrelse har alle rester etter seti blitt borte! Kan ikke skimte noe som helst "grums" nå. Så gi skjermen et par uker og se om du ser forbedringer, og husk å skru av skjermen selv når du drar bort... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Sier du det? Så det går bort av seg selv altså.....? Men, det er garantisak uansett er ikke det det? Ops.....så på innstillingene at den skulle alltid være på..... Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tviler på at det er en garantisak, siden det gjerne står en eller annen plass i brukerhåndboken at man ikke skal la skjermen stå på med samme bildet i bakgrunnen over lenger tid! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 En LCD skjerm skal ikke stå på når du ikke bruker den. Det er vel ingen vits heller? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg kan garantere at dette ikke er en garanti sak! Og du har vel sikkert skjønt at du kutter strømmen neste gang du reiser bort Dette kan forsvinne hvis du lar den stå av en liten periode. Det du skal merke det best på er at kontrasten er variabel på skjermbildet. Lykke til og håper det ordner seg Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Tørker svetten av panna og tenker for meg selv: Jammen godt at skjermen har forbedret seg etter å ha vært avslått i nesten to døgn! Men jammen er det et merkelig fenomen da! Skulle nesten tro at når en skjerm var brent så var den brent.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 har hørt at dette kan skje, men det høres veldig sannsynlig ut at det vil rette seg opp gjen med litt tid. Så får væsken inne i skjermen "tint" og kommer til sin riktige konsistens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå