Gå til innhold

Delevis ny pc. Problemer

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Gjest QbeC-

Hei. Har noen problemer med min pc her.

Min HW er:

Abit ai7

P4c 2.8ghz

geil 512mb pc3200

radeon 9200se

Det som er mitt prblem er at jeg bare får 3214 i 3dmark01. Da jeg kjørte mitt 9200se kort på en celeron 1.2 med 512mb sdram fikk jeg 7691 i 3dmark01. Hva har skjedd???

Åså et annet problem. Når jeg spiller eller kjører en 3d test, så hakker det vert 5 sec ca. Akuarat som om den henger litt etter. Bilde blir dtående helt stille i 1/5 sec. Hva skjyllder dette???

P.S. 9800 kommer ettervert;)

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Chipset-drivere har vel nesten alt og si på resultatet ditt.

Du finner de nyeste driverene her hvis du ikke er helt sikker på om disse er innstallert eller ikke.

Edit: La ut litt feil informasjon om de driverene jeg har linket til. Det ligger ikke chipset drivere der. Jeg beklager dette, men har funnet en plass som hadde driverene jeg lette etter. Kan laste de fra her.

Endret av Amphipod
Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Takker. Skal installere den driveren som du linka til å kjøre litt spill å noen tester så se om det har bedret seg :)

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Hei dere. Problemet ble ikke løst da jeg installerte ny chipsetdriver. Nå gikk jeg opp til 5321 i 23mark01. Men fortsatt er det litt lite i forhold til med en celeron 1.2. Hakkeinga i spill har heller ikke forsvunnet:(

Har tenkt på noe selv her. Kan det være den skjermkortdriveren min som er gallen??? jeg kjører den nyeste omega driveren.

Skal også prøve å formatere å se om det hjellper.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Har du ikke formatert siden du fikk nytt utstyr?

joda. mange ganger. Men tenker å prøve å gjøre det igjen for å se om det løser problemene. Men dette er siste utvei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...