Haugnæss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har en MA101 netgear mottaker og et aksesspunkt som er koblet til en router. Jeg opplever at mottakeren svært ofte mister kontakten med sendern i ca. 1-5 sekunder av gangen. Skjer kanskje 2-5 ganger i løpet av minuttet? Vet at naboen har wlan å , kan dette være en grunn? Trenger hjelp, da dette ødelegger all morro med online gaming Mvh Haug! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har akkurat det samme problemet, hva slags standard/hastighet kjører du? har 802.11b her og er nødt til å trekke kabel hver gang jeg skal spille... Har vært 2k med sånne poster på forumet, men ingen av de svarene som har kommet der har hjulpet meg, hvis du søker litt kan du jo se om du finner noen tips som funker for deg! Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 yupp . har 802.11b , og den nye G shiten . begge fucker ! Så, er det noen som kan dette. Hjelp! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 mm, vet hvordan det er, tror d er lite annet å få gjort enn å trekke kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå