satanjapan Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 CS kommer med Half-Life 2 grafikk motoren Video av HL 2 og CS Lenke til kommentar
Ceon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir Endret 12. mai 2004 av Ceon Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir har hørt mange si at det ikke kommer til og hete CS 2 da Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har ikke spilt CS på flere år, men dette ser HELT rått ut Dette kommer til å bli SÅÅ utrolig bra, kan nesten ikke vente Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det såg rimeleg bra, nå kan eg kanskje gi CS ein sjanse igjen Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er det noen bilder av CS 2 ute enda? *kravlet ut av det kaninhullet for lenge siden* Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) diskusjonen kan forsette på gamer.no når ingenting hw diskuteres? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=243532 det er kommet ut en liten filmsnutt hvor en får se cs med source http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=243511 edit_ aha, filmlink fra før Endret 12. mai 2004 av genesis Lenke til kommentar
Ceon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 har hørt mange si at det ikke kommer til og hete CS 2 da Nei hvem vet hva de vil kalle neste generasjons CS. Tror jeg hørte Gabe Newell sa noe om at de bare kalte det CS Source foreløpig..har ikke jeg superhørsel akkurat, men det så sinnsykt rått ut! Vi får bare vente å se når det kommer ut Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 oj, CS "2" så pent ut det Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ohh, aztec så jo bare rått ut! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ohh, aztec så jo bare rått ut! mhm, kulene som gikk i vannet og han fjompen som ble skutt ned fra brua? rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg brukte å like CS helt til det ble offer for fjortissenes 1337 takeover. Men CS2 ser jo ut til å bli konge da, lurer på om jeg ikke skal prøve det med engang det kommer, før det er for sent. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir Bare for å "pirke", men det er snakk om CS som kommer til å bli kjørt på Source. Gabe Newell sier selv at de ikke kaller det CS2, men det har arbeidstittelen CS:Source til det har et annet navn.. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 dvs man kan bruke cs og cs source i samme server? hmm Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har ikke spilt CS på flere år, men dette ser HELT rått ut Dette kommer til å bli SÅÅ utrolig bra, kan nesten ikke vente vi er ganske like vi, har ikke spilt cs på nå 1 - 2 år eller noe CS2 blir konge Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dette har jeg venta på! Spiller ikke så mye CS, men dette må prøves! Håper jeg får xDSL til det kommer! Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 eneste som blir forskjell på cs2 er grafikken, de skal beholde samme gameplayet. noen som sa de skal bruke fysikk motoren til hl1 ellerno. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 eneste som blir forskjell på cs2 er grafikken, de skal beholde samme gameplayet. noen som sa de skal bruke fysikk motoren til hl1 ellerno. Filmen viser tønner som flyr avgårde fra en granat eksplosjon. Ser ut som om det blir HL2 fysikk. Men, det kan jo hende at Materials ikke kan ødelegges i samme grad som i HL2... men - jeg synes det ville være synd også. Skikkelig fysikk muligjør mange nye ting - og CS1 som den er nå, er rimelig utdatert. Den som på død og liv skal ha CS1 fysikk kan heller fortsette å spille CS1. Jeg foretrekker evolusjon fremfor stagnasjon. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 tviler på at de bytter navn fra CS, det er et utrolig merkevare.. det er som om cola skulle forandre litt på oppskriften sin (noe de har gjort endel ganger opp i gjennom årene forøvrig), og ikke kalt den nye brusen Coca Cola... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå