Joshiwo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 MP3 spilleren kan for så vidt sees på som et slags lagringsmedie, derfor fant jeg det for godt å plassere det her. Jeg har en EMP-Z 256mb MP3 spiller, som plutselig fant det for godt å ikke fungere som den skulle. Den spiller helt fint, men når jeg kobler den opp mot USB-porten på PCen får jeg beskjed fra Windows XP: "One of the USB deviced attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it. For assistance in solving this problem, click this message". Ved å klikke på den beskjed får jeg etter hvert vite at det ikke er installert noen driver, noe som heller ikke finnes. Før har jeg bare plugget den inn i USB-porten, så har PCen funnet spilleren. Jeg prøvde på en annen PC og den fant den heller ikke. Er det noe galt med selve spilleren eller ledningen som går i mellom og finnes det noen mulighet for å eventuelt fikse det eller må den sendes inn til de som solgte meg denne? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hmmmm, skjedd med min usb nøkkel en gang, men når funker den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå