simalarion Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2786 Og jeg som har bestilt sapphire`s kjedelige alien kort Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2786 Og jeg som har bestilt sapphire`s kjedelige alien kort Ok pris, fett design da Men det tar vel opp 2 slotter på hovedkortet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Minst, om jeg skulle satt noe rett ved siden måtte det blitt et lite nettverkskort. Forøvrig har jeg 6pci slotter (har egentlig ikke brukt alle på noen pc jeg har bygd),som selv om jeg har puttet i ekstra usb porter osv fremmdeles har to ledig. Fikk lyst til å bytte min bestilling! men to bakdeler 31.mai - ikke garantert fra første sending (som jeg er fra før) Lenke til kommentar
Myr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Synest jo den kjøleløsningen ligna på VGA kjølern som "alle" har på 9800pro korta sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 er vel vga silencer versjon 2 utvilsomt et rått kort Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) seff det er iceq m ny design, men man er jo klar over hva som kjuler seg bak! + at det er det første bildet jeg har sett av en annen løsning på kortett, til en veldig grei pris også det er dette nvidia mangler He's not the Messiah - he's a very naughty boy he he det er humor! thomasm. Bra komedier forsvant med MOnthy python Endret 12. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det kortet der var jo ganske gromt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå