Gå til innhold

Star Wars Knight of the Old Republic 2 Screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer helt sikkert til å bruke samme grafikk motor som i originalen

Er det ikke en annen utvikler denne gangen ? Å se disse screenshotsene minner meg om da jeg spilte jedi academy etter først å ha hatt gleden av å spille jedi outcast. FY for en nedtur. Håper ikke vi opplever noe sånt med kotor2 :ermm:

Lenke til kommentar

BioWare har lisensiert ut motoren til Obsidian Entertainment, som består av gamle Black Isle-ansatte (Du vet ... de som regjerte rollespillgenren med Fallout-serien, Baldur's Gate, Icewind Dale ...), så jeg tror det er gode muligheter for at oppfølgeren blir om mulig enda bedre enn originalen.

BioWare er faktisk ikke all that.

Lenke til kommentar
Det så ikke særlig lovende ut... :(

Ikke lovende ut? Hvorfor ikke? Fordi de ikke har forbedret grafikken? Dette er et rollespill, du skal følge med på historien, ikke springe rundt å se på alt det fine rundt deg (det er bare en bonus :) ).

Så lenge det er like bra som eneren så blir jeg sjeleglad.

Lenke til kommentar

Enig grafikken er bare noe som er med for at du skal kunne se på tinga rundt, siden det ser ut til at det er samme grafikk som i eneren så er det bra nok. Så jeg har jeg voldsomme forventninger til dette spilet. Eneren har mange sagt at er det beste spillet dem har spilt, så jeg tror dette kommer til å bli like bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke lovende ut? Hvorfor ikke? Fordi de ikke har forbedret grafikken? Dette er et rollespill, du skal følge med på historien, ikke springe rundt å se på alt det fine rundt deg (det er bare en bonus :) ).

Så lenge det er like bra som eneren så blir jeg sjeleglad.

Ikke lovende fordi det så ut som om grafikken, bildevinklene og planløsningene var skikkelig dusinvare (og dårligere enn første spillet). Det har litt å si for atmosfæren og eneren hadde ikke vært det samme uten.

Men det er klart jeg er enig i at hvis historien ikke holder mål så hjelper det lite med bra grafikk.

Får krysse fingrene og håpe at kotor2 blir en klassiker :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...