Windoge Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 PC: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=17531 Xbox: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=17532 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det så ikke særlig lovende ut... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ser bra nok ut for meg, tenker heller ikke på grafikk når jeg spiller RPG spill, historien er det som teller, grafikk er bonus:) (selvfølgelig, jeg gidder ikke sitte og spille Merdian 59 lengere men) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 kommer helt sikkert til å bruke samme grafikk motor som i originalen Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 *Glede seg!* KOTOR er et av de beste spillene jeg noen sinne har spilt... Har utrolig høye forventninger til dette spillet!!! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 kommer helt sikkert til å bruke samme grafikk motor som i originalen Er det ikke en annen utvikler denne gangen ? Å se disse screenshotsene minner meg om da jeg spilte jedi academy etter først å ha hatt gleden av å spille jedi outcast. FY for en nedtur. Håper ikke vi opplever noe sånt med kotor2 Lenke til kommentar
SHDR Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 BioWare har lisensiert ut motoren til Obsidian Entertainment, som består av gamle Black Isle-ansatte (Du vet ... de som regjerte rollespillgenren med Fallout-serien, Baldur's Gate, Icewind Dale ...), så jeg tror det er gode muligheter for at oppfølgeren blir om mulig enda bedre enn originalen. BioWare er faktisk ikke all that. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ser morro ut dette. Håper bare de før litt større utvalg av "ting" og seffers flere "Full Body armor" Er det ikke et annet selskap som utvikler denne oppfølgeren? Håper verkelig at historien blir bra og dobbelt så lang. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes grafikken i 1'ern var bra! Håper det ikke blir dårligere Men det er gameplay som teller Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bryr meg lite om grafikken egentlig, bare man kan være en ond motherfucker så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Gleder meg så sinnsykt til det kommer. Grafikken var god nok for meg for spillet er sikkert genialt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det så ikke særlig lovende ut... Ikke lovende ut? Hvorfor ikke? Fordi de ikke har forbedret grafikken? Dette er et rollespill, du skal følge med på historien, ikke springe rundt å se på alt det fine rundt deg (det er bare en bonus ). Så lenge det er like bra som eneren så blir jeg sjeleglad. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Enig grafikken er bare noe som er med for at du skal kunne se på tinga rundt, siden det ser ut til at det er samme grafikk som i eneren så er det bra nok. Så jeg har jeg voldsomme forventninger til dette spilet. Eneren har mange sagt at er det beste spillet dem har spilt, så jeg tror dette kommer til å bli like bra. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ikke lovende ut? Hvorfor ikke? Fordi de ikke har forbedret grafikken? Dette er et rollespill, du skal følge med på historien, ikke springe rundt å se på alt det fine rundt deg (det er bare en bonus ). Så lenge det er like bra som eneren så blir jeg sjeleglad. Ikke lovende fordi det så ut som om grafikken, bildevinklene og planløsningene var skikkelig dusinvare (og dårligere enn første spillet). Det har litt å si for atmosfæren og eneren hadde ikke vært det samme uten. Men det er klart jeg er enig i at hvis historien ikke holder mål så hjelper det lite med bra grafikk. Får krysse fingrene og håpe at kotor2 blir en klassiker Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Syntes det ser dårligere ut enn 1'ern grafikkmessig. Men, det blir nok bra. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Tror nok at grafikken blir den samme som i 1`ern, og det gjør ikke meg noe..digget 1`ern og kunne ønske det var lengre, derfor kommer jeg til å skaffe meg KOTOR2 uansett tror jeg Endret 14. mai 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Sikker på at grafikken er helt ferdig? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vel... synes nå at grafikken var merkbart forbedret i forhold til 1'eren. Tydeligvis bare jeg som synes det... Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ooooh ser dritt digg ut hadde tenkt og kjøpe enern en stund glad jeg ikke gjorde det asa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå