Ivan Drago Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvilken router er det beste kjøpet ? må være billig og bra skal brukes til nextgentel, og gjennomsnitt 3 wlan brukere (vet ikke type kort de forskjellige har, så greit å ha en router som takler det meste) Har også sett at nextgentel låner bort en 802.11B router til 598 kr, men dette er vel en dårlig deal når man får G routere kjøpt for samme prisen ? Eller er det noen spesielle routerkrav når man brukes nextgentel ? Lenke til kommentar
sjefsvegard Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Denne er på tilbud nå... http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118982&cks=PRL Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har denne. Kan absolutt anbefale den. Det er ingen spesielle krav til routeren som følge av Nextgentel såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har også Linksys WRT54G, og jeg har bare gode ting å si om den. Eller, original firmware kan være litt "enkel", men det finnes gode firmware laget av brukere som kan lastes ned. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Er det lurere å gå for 108mbps router ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er det lurere å gå for 108mbps router ? Hvis du skal overføre store filer ganske ofte er det kanskje lurt. Men jeg kjenner ikke nok til dette til å vite hvor mye bedre 108 Mbps er enn 54 Mbps. Husk at skal du kunne utnytte 108 Mbps må både router og WLAN kort støtte denne teknologien. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 vurderer å kjøpe fra www.itbutikken.no siden de også har en del annet jeg trenger, har dere noen tips til routere de selger der ? Hovedsaken er at det gir bra trådløs dekning med flere typer kort (både b og g), samt rimelig i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå