Gå til innhold

XP SP1 uten IE/MP/MSN/osv

BBC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-08 13:25, borre skrev:

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

Hva er det som er korrekt med denne? mebibyte? :razz:

MB = MegaByte

mebibyte = tull

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, betyr det at jeg i fremtiden må bruke masse tid på å laste ned browser og andre ting i fremtidige windows versjoner? I såfall vil jeg si det er et steg bakover. Jeg har alltid sett på windows som en programvarepakke i tillegg til å være et OS. I gamle dager måtte man jo ha et browser program på CD eller noe(dvs etter reinstall), nettopp fordi det ikke var noe mulighet for å laste ned med bare windows. Så jeg håper i det minste at dette blir implementert på den måten at man kan velge å installere alle disse ekstra programmene fra windows CDen.

Dessuten tviler jeg på at MS kan gjøre alle happy. Spørs om ikke winamp og winzip går til saksmål snart siden MS har implementert funksjoner som disse hadde før i windows.

Lenke til kommentar

Vil anta at MS uansett vil legge med IE på de fremtidige OS-cd'ene. Meget mulig vil de også måtte legge ved andre browsere slik som Netscape og Opera. Det kommer vel også avinnstllerings-programmer integrert i Windows. Som standard vil jeg også anta at IE blir innstallert uten samtykke av brukeren (kanskje som ett valg under "avansert innstallering").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...